Az online marketing térnyerése a Buddha-Bar Hotel és Restaurant példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kobela Lilla |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dávid |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Online Marketing Marketing Online marketing eszköz elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12530 |
Similar Items
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni
: Furák Fanni
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül
: Fekete Adrienn
: Fekete Adrienn
A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban
: Szilvási Zsófia
: Szilvási Zsófia
Buddha-Bar Hotel étlapjának elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából.
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
A Mellow Mood Hotels Atrium Fashion Hotel, Buda Castle Fashion Hotel és a Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace sales és marketing tevékenységének összehasonlító elemzése
: Andóczi-Balog Rita
: Andóczi-Balog Rita
"Please, make up my room"- A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest emeleti tevékenységének összehasonlító elemzése
: Sztrunga Tünde
: Sztrunga Tünde
Rebranding of a restaurant through the example of Villám Food Bar
: Hevér Kitti
: Hevér Kitti
A Paris Budapest Restaurant and Bar étlap elemzése, különböző szempontok szerint
: Goda Orsolya Éva
: Goda Orsolya Éva
Increasing profitability in hotels and restaurants by IT developments.
: Kéki Márton
: Kéki Márton
A bárkultúra innovációjának bemutatása budapesti bár példáján keresztül
: Sudár Emese
: Sudár Emese
Hotels and restaurants in tourism development in Azerbaijan problems and perspectives
: Musazade Hazi
: Musazade Hazi
Leveraging costumer experiences and online reviews to improve marketing strategies of restaurants
: Hingyi Péter
: Hingyi Péter
The examination of the purchasing process of the catering equipment in hotels and restaurants.
: Kapitány Claudia
: Kapitány Claudia
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
Marketing strategies for the restaurant chain "Cake"
: Hodobay Szavuskina Jelena
: Hodobay Szavuskina Jelena
The role of influencer marketing in case of restaurants
: Katalin Alícia Mercédesz
: Katalin Alícia Mercédesz
A borok és ételek harmóniája az IKON Restaurant & Lounge példáján bemutatva
: Szalontai Lilla
: Szalontai Lilla
Az online értékesítés térnyerése a koronavírus idején
: Forró Viktória
: Forró Viktória
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Online marketing strategy for a Japanese restaurant in Budapest during the COVID-19 Pandemic
: Hirano Mizuki
: Hirano Mizuki
Az ONO Poké Bowl Bár sales és marketing tevékenysége
: Fodor Éva Klaudia
: Fodor Éva Klaudia
Food and beverage management in hotel restaurants in comparison with independent establishments
: Nyitrai Vanessza Szintia
: Nyitrai Vanessza Szintia
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
A Kávé Bár Bt. sikere a hálózati gazdaságban az online marketing eszközök hatékonyságának értékelése tükrében
: Horváth Marianna Elza
: Horváth Marianna Elza
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
Kastélyturizmus Magyarországon - A fehérvárcsurgói Károlyi-Kastély Hotel & Restaurant működése
: Horváth Janka
: Horváth Janka
An investigate on restaurant intervention to promote healthy food choices The case of Khan Asian Food & Bar
: Pham Thu Trang
: Pham Thu Trang
Starting up a Restaurant Business/Restaurant Entrepreneurship in Budapest
: Shoaib Hanif
: Shoaib Hanif
Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
: Fekecs Máté György
: Fekecs Máté György
A digitális és online reklám térnyerése a brit hirdetéspiacon
: Báthi Bence
: Báthi Bence
Comprehensive Analysis of Napterasz food bar
: Kiss Mihály
: Kiss Mihály
A dermokozmetikumok online értékesítésének térnyerése a COVID19 járvány és a digitalizáció következtében a Dermedic Hungary példáján keresztül
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
Similar Items
-
A Buddha-Bar Hotel Budapest marketingstratégiája
: Furák Fanni -
A Buddha-Bar Hotel Budapest ételválasztékának bemutatása, elemzése
: Magyar Zsófia -
Boutique-hotel jelenség A boutique-hotelek termék- és árpolitikájának elmezése a Buddha-Bar Hotel Budapest példáján keresztül
: Fekete Adrienn -
A Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace bemutatása, gasztronómiája és helye a magyar szállodaiparban
: Szilvási Zsófia -
Buddha-Bar Hotel étlapjának elemzése a különböző ételallergiában/érzékenységben szenvedők részére kínált választék szempontjából.
: Szabó Bettina