A NON-FOOD II. TERMÉKEK BESZERZÉSI FOLYAMATÁNAK VIZSGÁLATA A SPAR MAGYARORSZÁG KFT-NÉL
Saved in:
Main Author: | Megyesi Anna |
---|---|
Other Authors: | Bartha Dr. Andrea |
Kulcsszavak: | NON-FOOD SPAR BESZERZÉS SWOT BESZÁLLÍTÓ |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12788 |
Similar Items
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
Áru és információ áramlás bemutatása a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Sifter Dániel
: Sifter Dániel
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Karaszi Györgyi
: Karaszi Györgyi
Munkahelyi képzési módszerek a különböző generációk tükrében a SPAR Magyarország Kft.-nél
: Velencei Virág
: Velencei Virág
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Humánerőforrás gazdálkodás, toborzás és kiválasztás területe a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Németh Míra
: Németh Míra
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
Általános Statisztika II.
: Korpás Dr. Attiláné
: Korpás Dr. Attiláné
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs tevékenységének vizsgálata , javaslattétel a fejlesztésre.
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
A GIVAUDAN BUSINESS SOLUTION Kft. elektronikus beszerzési folyamatának elemzése
: Mező Zsanett
: Mező Zsanett
Paks II projekt gazdasági szempontú vizsgálata
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
: Keresztes Csaba
Published: (2018)
A Stadler Magyarország Vasúti Karbantartó Kft. beszerzési és értékesítési folyamatának elemzése egy konkrét ügylet kapcsán
: Mészáros-Tóbel Krisztina
: Mészáros-Tóbel Krisztina
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. készletgazdálkodási rendszerének vizsgálata a készlethiány kialakulása szempontjából
: Józsa László
: Józsa László
Termékbevezetési és beszerzési folyamatok menedzsmentje a Hauser Magyarország Kft.-nél
: Kulcsár Dorottya Csilla
: Kulcsár Dorottya Csilla
Logisztikai és beszerzési tevékenység bemutatása a Stadler Magyarország Kft-nél
: Kovács István
: Kovács István
A Technokov Kft. beszerzési és értékesítési folyamatának, informatikai támogatásának bemutatása
: Zádor Péter
: Zádor Péter
Önkéntesek motivációjának fejlesztése az AFS Magyarország non-profit szervezetnél
: Szeles Szilvia Mária
: Szeles Szilvia Mária
A fogyasztói magatartás elemző értékelése és a vásárlásösztönzés módszerei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Győrffy Kitti
: Győrffy Kitti
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
Non-profit marketing a Vörösmarty Színházban
: Dallos Anna Dóra
: Dallos Anna Dóra
Egy magyarországi leányvállalat beszerzési folyamatának bemutatása és elemzése
: Bernhardt Gabriella
: Bernhardt Gabriella
IKO Műsorgyártó Magyarország Kft. gyártási és értékesítési folyamatának vizsgálata
: Bujdosó Dániel
: Bujdosó Dániel
A hűségakciók vizsgálata nagyvállalatoknál; a JBL hűségpromóció bemutatása, felmerülő problémák, valamint azok megoldása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Gubricza Márk
: Gubricza Márk
A membráncellás klórüzemhez szükséges klórkompresszor import beszerzési folyamatának elemzése a BorsodChem Zrt-nél
: Varga Ágota
: Varga Ágota
A szervezetek munkaerő toborzási és kiválasztási folyamata és gyakorlati alkalmazása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
Kategóriamenedzsment a Spar szupermarketekben
: Terbe Zsófia Anna
: Terbe Zsófia Anna
Árfolyam-konvergencia, ERM-II. tagság
: Sági Judit
Published: (2005)
: Sági Judit
Published: (2005)
II. Csernyák László konferencia közleményei
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Published: (2024)
A szárazáru áruátvételének folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft bicskei központjában
: Berki Benjamin Attila
: Berki Benjamin Attila
Logisztikai szolgáltatások beszerzési folyamatának elemzése a Bosch cégcsoport gyakorlatában
: Kaszás Eszter
: Kaszás Eszter
Similar Items
-
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter -
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland -
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra -
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn