A WizzAir fapados légitársaság szolgáltatásainak elemzése és ezek minőségfejlesztési lehetőségeinek feltárása
Saved in:
Main Author: | Mácsai Dorottya |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Dr. Morvay PhD Klára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Wizzair Fapados légitársaság Szolgáltatás Minőségfejlesztés Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12860 |
Similar Items
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina
: Kosik Krisztina
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin
: Oravecz Katalin
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás
: Dömötöri Tamás
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté
: Ritter Máté
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert
: Ozorai Márk Róbert
Európai légitársaságok kríziskommunikációja 2022 óta - Betekintés a Wizz Air légitársaság vizsgálata alapján
: Döme Helga
: Döme Helga
A Wizz Air és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak összehasonlítása egy elégedettségvizsgálat alapján
: Szekeres Barbara
: Szekeres Barbara
Egy vállalat tőzsdére vezetésének szerepe, folyamata és annak hatásai a Wizz Air légitársaság példáján keresztül
: Kőszegi Benedek Mihály
: Kőszegi Benedek Mihály
A légiközlekedésben tevékenykedő társaságok gazdasági elemzése a Wizz Air Hungary Kft. és a Ryanair légitársaság példáján keresztül
: Marti Flóra
: Marti Flóra
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
An analysis of Wizz Air’s marketing strategy
: Magyarcsik Laura Viktória
: Magyarcsik Laura Viktória
A COVID-19 ügyfélmagatartásra, elégedettségre, lojalitásra és a fogyasztói trendekre gyakorolt hatásának vizsgálata a Wizz Air Hungary légitársaság szolgáltatásainál
: Simon Richárd
: Simon Richárd
Versenyképesség, versenyelemzés a Wizz Air gyakorlatában
: Rontó Laura
: Rontó Laura
A Wizz Air online kommunikáció vizsgálata
: Barilló Imola Anna
: Barilló Imola Anna
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Fapados Légitársaságok Ügyfélélmény menedzsmentje
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A lízing számvitelének bemutatása a Wizz Air példáján keresztül
: Salgó Gábor Máté
: Salgó Gábor Máté
Utazásszervezés a légiközlekedésben (21. század) - Wizz Air Hungary Zrt.
: Lótos Alexandra Nikolett
: Lótos Alexandra Nikolett
A tőzsdei bevezetés folyamata Wizz Air Hungary Légiközlekedési Kft.
: Pleva Tamás János
: Pleva Tamás János
A nemzetközi piacralépés marketingstratégiái, azon belül a Wizz Air
: Ivancsik Szabolcs
: Ivancsik Szabolcs
„Fapados marketing" a magyar piacon jelenlévő diszkont légitársaságok vizsgálata marketingszempontból
: Eigner Andrea
Published: (2008)
: Eigner Andrea
Published: (2008)
A WIZZ AIR HUNGARY KFT. KÖLTSÉG- ÉS EREDMÉNYALAKULÁSÁNAK ELEMZÉSE, PIACI HELYZETÉNEK ÉRTÉKELÉSE
: Kenéz Boglárka
: Kenéz Boglárka
A Wizz Air Hungary Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Király Zsófia
: Király Zsófia
A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül
: BOTKA DORINA
: BOTKA DORINA
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
Az Izraeli Légitársaság vállalati elemzése
: Máté Attila
: Máté Attila
A fapados légitársaságok fogyasztói preferenciái
: Seres Gábor Attila
: Seres Gábor Attila
Fapados modell alkalmazhatósága az IT-n
: Balogh Gergely Endre
: Balogh Gergely Endre
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
A kontrollingrendszer és a krízismenedzsment kapcsolatrendszere a Wizz Air Group Légitársaságnál
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók alapján
: Sári Krisztián
: Sári Krisztián
Az Emirates és a Wizz Air légitársaságok összehasonlító pénzügyi és stratégiai bemutatása
: Mátyás Lilla Márta
: Mátyás Lilla Márta
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében
: Jeszenszki Zsanett
: Jeszenszki Zsanett
Wizz Air és a Ryanair online jegyfoglalási folyamatának használhatósági vizsgálata szemkamerás kutatással
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
: Süttő Dávid Gergely
Published: (2014)
A Wizz Air Magyarország toborzás-kiválasztási rendszerének vizsgálata az irodai pozíciók tükrében
: Pál Zsófia Laura
: Pál Zsófia Laura
A magyar szállodák mobil applikációinak és ezek alkalmazási lehetőségeinek elemzése
: Farkas Tímea
: Farkas Tímea
Similar Items
-
A WizzAir és Ryanair légitársaságok szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Szekeres Barbara -
A Wizz Air légitársaság beszerzési folyamatainak bemutatása és optimalizálása
: Kosik Krisztina -
A fapados légitársaságok szolgáltatásainak újszerűsége
: Oravecz Katalin -
Low Cost légiipar napjainkban - Wizz Air légitársaság expanziójának elemzése és folyamatai
: Dömötöri Tamás -
A fapados légitársaságok kereskedelmi és pénzügyi modellje a Wizz Air példáján
: Ritter Máté