The appearance of the home-like experience on the Corvin Promenade, through the presentation of the development of Corvin Lux Aparthotel
Saved in:
Main Author: | Pallos Réka |
---|---|
Other Authors: | Vértes János |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | apartment hotel accommodation serviced apartment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/12902 |
Similar Items
A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása
: Horváth- Hassan Klaudia
: Horváth- Hassan Klaudia
A marketingkommunikáció eszközrendszere a Cordia projektnél, különös tekintettel a Corvin¬sétány lakóépületeire
: Drotál Diána
: Drotál Diána
A Corvin Hotel Gyula és az Aqua Hotel Gyula online marketing stratégiájának bemutatása
: Ritók Judit
: Ritók Judit
Enhancing tourism development in Northeast China through European successful experiences
: Hong Xianyin
: Hong Xianyin
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter
: Lantos Péter
Today's 'sharing economy' presented through the example of Airbnb platform
: Máray Dominika Mária
: Máray Dominika Mária
A Klepierre Corvin Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaság vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói a
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Pilgrim tourism in the 21st century presenting through accommodations on the Hungarian Saint James Way
: Patócs Réka
: Patócs Réka
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
SUSTAINABILITY OF SMALL TOURISTIC FIRMS IN HUNGARY THROUGH THE PRESENTATION OF APARTMENTS IN BUDAPEST COMPANY.
: Csatlós Kármen Anna
: Csatlós Kármen Anna
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya
: Mozsár Orsolya
The investigation of Caucasian gastronomy and its appearance in Hungarian gastronomy
: Korpusz Hilda
: Korpusz Hilda
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
The present and future possibilities of experience-based bicycle tourism in the region of Budapest – A comparative analysis of the international and Hungarian position
: Tóth Lilla Fruzsina
: Tóth Lilla Fruzsina
Appearance of the Hungarian thermal water culture in the hotel supply of Budapest
: Horváth Máté
: Horváth Máté
The impacts of the appearance of heating technology on consumer behavior in the tobacco sector
: Kulcsár Kevin
: Kulcsár Kevin
Alba Lux Kft. termelése informatikai eszközök által
: Csósza Csaba
: Csósza Csaba
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
The appearance, consequences and solution of hyperinflation in th elast one hundred years
: Hajdu Péter László
: Hajdu Péter László
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
Businessplan für die Eröffnung eines privat geführten Aparthotels in München unter Berücksichtigung der Erfolgs- und Risikofaktoren.
: Wagner Laura Margaréta
: Wagner Laura Margaréta
Presentation of the Situation and Development of the Tokaj Wine Region from a Tourism Point of View
: Gál Boglárka
: Gál Boglárka
Trends of Danube passenger shipping and its development challenges presented on the case of Hungary and Austria
: Kondor Borbála
: Kondor Borbála
食健你的選擇 Choose Healthy Food You Like
: Chen Yuan-Hung
: Chen Yuan-Hung
What does the restaurant of the future look like? Innovative solutions and applications
: Csizmadia Máté
: Csizmadia Máté
Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations
: Nagy Olívia
: Nagy Olívia
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
A vezetői számvitel az EGLO Lux Kereskedelmi Kft. gyakorlatában
: Barna Mónika
: Barna Mónika
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
Opportunities of rural tourism development through the examples of Australia and Italy
: Szigeti Virág
: Szigeti Virág
L'impact des collaborations des influenceurs avec les marques de luxe
: Balta Catalina
: Balta Catalina
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
The prospects of rural development through LEADER+ Programme in the Northern Hungarian region
: Boros Vera
: Boros Vera
The present and the future of e-commerce online marketing tools at DHL
: Balogh Csenge
: Balogh Csenge
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida
: Büki Alida
Role of Pitch Presentations in Winning Investors for Startups
: Bus Noel Bálint
: Bus Noel Bálint
The past, present and future of Szekszárd Wine Region
: Prantner Zsófia
: Prantner Zsófia
Similar Items
-
A Corvin Plaza Apartments Kft sajátos létesítésének és működésének bemutatása
: Horváth- Hassan Klaudia -
A marketingkommunikáció eszközrendszere a Cordia projektnél, különös tekintettel a Corvin¬sétány lakóépületeire
: Drotál Diána -
A Corvin Hotel Gyula és az Aqua Hotel Gyula online marketing stratégiájának bemutatása
: Ritók Judit -
Enhancing tourism development in Northeast China through European successful experiences
: Hong Xianyin -
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter