A Formula 1-es Magyar Nagydíj, mint turisztikai termék bemutatása
Saved in:
Main Author: | Jónás Enikő |
---|---|
Other Authors: | Talabos István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Sportturizmus Formula 1 Hungaroring |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13013 |
Similar Items
A Formula-1 Magyar Nagydij, mint nagyrendezvény hatása Budapest turizmusára
: Csúcs Viktor Zsombor
: Csúcs Viktor Zsombor
A Formula-1-es magyar nagydíj Kerepes, Mogyoród és Szada szemszögéből
: Hortobágyi Zsanett
: Hortobágyi Zsanett
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra
: Janicsek Nóra
Az Euro2020 és 2021-es Formula-1 Magyar Nagydíj Budapest turizmusára gyakorolt gazdasági és turisztikai hatásainak vizsgálata
: Dancs Klaudia Kíra
: Dancs Klaudia Kíra
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
A Formula 1 marketingkommunikációja
: Réh Roberta
: Réh Roberta
Kockázatmenedzsment a Formula-1 világában
: Kmety Ildikó
: Kmety Ildikó
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
A Formula-1 hatása Magyarország turizmusára
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A Formula-1 gazdasági felépítésének és fenntarthatósági törekvéseinek bemutatása
: Tóth Benedek
: Tóth Benedek
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
The role of the Formula 1 Grand Prix in Hungary's tourism
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2017)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Published: (2017)
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó
: Kett Anikó
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
A Magyar Nagydíj rendezésének hatása a sportturizmusra
: Muszka Tamara
: Muszka Tamara
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére
: Kovács Péter
: Kovács Péter
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Értékesítés és marketing kapcsolatának bemutatása a First Class 1.0. termék forgalmazásán keresztül
: Dankos Nóra
: Dankos Nóra
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
Mozgássérültek turizmusa Magyarországon, mint turisztikai termék, és ennek jelentősége az egészségturizmusban
: Linczmayer Eszter
: Linczmayer Eszter
A fitnesz turizmusra gyakorolt hatása, avagy a fitnesz, mint turisztikai termék
: Pusztaiová Jennifer
: Pusztaiová Jennifer
A via ferrata, mint turisztikai termék vizsgálata Magyarországon - A Magyar Kaland-Sport Egyesület esetén keresztül
: Faragó Péter
: Faragó Péter
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között
: Pete Zsófia
: Pete Zsófia
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Turisztikai termék- és szolgáltatásfejlesztés lehetőségei hazai vízparti üdülőterületeken
: Kaiser Vilmos
: Kaiser Vilmos
Die Welt der Formula Student und deren Rolle im Tourismus
: Ruszthi Csilla
: Ruszthi Csilla
„Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” – TÁMOP-1.1.1-12/1. projekt megvalósulása és finanszírozása
: Cseppentő Alexandra
: Cseppentő Alexandra
A magyar cirkuszművészet, mint turisztikai érték
: Bata Renáta
: Bata Renáta
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter
: Zentai Eszter
A mediáció, mint lehetséges alternatív vitamegoldási irány 1. rész
: Szekeres Diána
Published: (2015)
: Szekeres Diána
Published: (2015)
Similar Items
-
A Formula-1 Magyar Nagydij, mint nagyrendezvény hatása Budapest turizmusára
: Csúcs Viktor Zsombor -
A Formula-1-es magyar nagydíj Kerepes, Mogyoród és Szada szemszögéből
: Hortobágyi Zsanett -
A Formula-1 Magyar Nagydíj hatása Magyarország turizmusára, gazdaságára és imázsára
: Janicsek Nóra -
Az Euro2020 és 2021-es Formula-1 Magyar Nagydíj Budapest turizmusára gyakorolt gazdasági és turisztikai hatásainak vizsgálata
: Dancs Klaudia Kíra -
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt