A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
Saved in:
Main Author: | Kalmár Lilla |
---|---|
Other Authors: | Rudolfné Dr. Katona Mária |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | emberierőforrás-menedzsment ösztönzésmenedzsment motiváció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13214 |
Similar Items
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában
: Ványa Levente
: Ványa Levente
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
Rendezvényszervezés és -lebonyolítás az Intercontinental Budapest Szállodában, egy konkrét példán keresztül
: Béres Éva Imola
: Béres Éva Imola
Dolgozói elégedettség jelentősége vezetői szemmel
: Vajdahunyadi Noémi
: Vajdahunyadi Noémi
A munkahelyi motiváció és a dolgozói elégedettség egy önállóan gazdálkodó központi költségvetési szervnél
: Azumah Franciska
: Azumah Franciska
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
A motiváció növelése belső szervezeti coachinggal
: Schmidt Barbara
: Schmidt Barbara
A dolgozói elégedettség eléréséhez használt emberi erőforrásmenedzsment eszközök alkalmazása egy vállalaton belül
: Fózer Cintia
: Fózer Cintia
Digitális megoldások a vállalati folyamatok könnyítése/hatékonyság növelése érdekében
: Kis Csaba
: Kis Csaba
Munkahelyi stressz hatásának vizsgálata a munkavállalók hatékonyságának növelése érdekében
: Galambos Péter Tamás
: Galambos Péter Tamás
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Dolgozói elégedettség vizsgálat a Danubius Hotel Gellértben
: Csernus Noémi
: Csernus Noémi
A TQM és a dolgozói elégedettség kapcsolata
: Bagi Dorottya
Published: (2009)
: Bagi Dorottya
Published: (2009)
Dolgozói elégedettség a ZNET Telekom Zrt-nél
: Molnár-Rodek Bernadett
: Molnár-Rodek Bernadett
A biztosítók nyereségének növelése érdekében- a biztosítási csalások elleni védekezés
: Farkas Szilvia
: Farkas Szilvia
Similar Items
-
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal -
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia -
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly -
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András -
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina