A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pál Ágota
Other Authors: Harsányi Dr. Dávid
Format: Thesis
Kulcsszavak:Vodafone
Digitális média
Reklámfilmek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13438

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13438
005 20220628091021.0
008 171204suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pál Ágota 
245 1 2 |a A digitális média hatása a reklámfilmekre a Vodafone marketingkommunikációjában  |c Pál Ágota  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Vodafone 
695 |a Digitális média 
695 |a Reklámfilmek 
700 1 |a Harsányi Dr. Dávid  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13438/1/A%20digit%C3%A1lis%20m%C3%A9dia%20hat%C3%A1sa%20a%20rekl%C3%A1mfilmekre%20a%20Vodafone%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3j%C3%A1ban-%20P%C3%A1l%20%C3%81gota.pdf  |z Dokumentum-elérés