A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
Saved in:
Main Author: | Mika Vivien |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Red Bull Globális Lokális Red Bull marketingstratégiák marketingstratégiák elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13461 |
Similar Items
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
Közösségi finanszírozás lokális és globális szinten A Brancs a magyar Kickstarter?
: Szücs Veronika
: Szücs Veronika
Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Végh Kitti
: Végh Kitti
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
A Szahara és Száhel-övezetben felmerülő édesvízhiány okozta lokális és globális problémák és lehetséges megoldásaik
: Balogh Krisztián Zoltán
: Balogh Krisztián Zoltán
A Szahara és Száhel-övezetben felmerülő édesvízhiány okozta lokális és globális problémák és lehetséges megoldásaik
: Balogh Krisztián Zoltán
: Balogh Krisztián Zoltán
Civil társadalom - lokális közösségek kommunikációs stratégiái
: Cziráki Gabriella
: Cziráki Gabriella
“Think global, act local”, avagy a stratégiai menedzsment globális, lokális és glokális kihívásai a Knauf Építőipari Kft.-nél
: Hencsel Veronika
: Hencsel Veronika
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
A lokális média helyzete Esztergom és Dorog kistérségben
: Jászberényi Marcell
: Jászberényi Marcell
A Krisztus - katonaság fennmaradásának és lokális szerepének vizsgálata
: Dalanics Anna
: Dalanics Anna
Az esztergomi lokális média és kultúra jelenlegi helyzete
: Páldi Zoltán
Published: (2007)
: Páldi Zoltán
Published: (2007)
A helyi valuta szerepe a lokális gazdaságfejlesztésben A soproni kékfrank
: Boda Ádám
Published: (2013)
: Boda Ádám
Published: (2013)
Red Angus Bt. készletleltárainak és leltározási gyakorlatának ellenőrzése
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Irodalmi séták Debrecenben – Új utak a kulturális és a lokális közöségszervezésben
: Aczél Gábor
: Aczél Gábor
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
A BDO marketingstratégiájának elemzése
: Hosnyánszki Alexandra
: Hosnyánszki Alexandra
Zamárdi Kalandpark marketingstratégiájának elemzése
: Smolár Fanni
: Smolár Fanni
Székesfehérvár település marketingstratégiájának elemzése
: Kromberger Bence
: Kromberger Bence
Similar Items
-
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge -
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia