A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata a Metro Kereskedelmi Kft. tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Bártfai Dénes |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | A kereskedelmi márka és vásárlói szokások vizsgálata |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13571 |
Hasonló tételek
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella
: Bozsányi Gabriella
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos
: Juhász Ákos
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor
: Ködmön András Gábor
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett
: Tóth Henriett
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási lánc felépítésének és logisztikai folyamatainak bemutatása
: Probáld Ervin Milos
: Probáld Ervin Milos
Nyomon követhetőség automatizálása és lehetséges kivitelezése a Metro Kereskedelmi Kft.-nél
: Kádár Tibor
: Kádár Tibor
A Hopi Hungária Logisztikai Kft, mint a METRO Kereskedelmi Kft. logisztikai szolgáltatója
: Gelencsér Noémi Nikolett
: Gelencsér Noémi Nikolett
A kereskedelmi márka és annak megjelenése a vásárlói szokásokban, fókuszban a drogériai termékek
: Vizi Orsolya Mercédesz
: Vizi Orsolya Mercédesz
Teljeskörű halasztott fizetési kérelmek folyamata és elbírálása a METRO Kereskedelmi Kft.-nél
: Szegedi Krisztina
: Szegedi Krisztina
A beszerzők feladatainak bemutatása a Metro Kereskedelmi Kft. szervezetében és az árképzési stratégiák eredményességének vizsgálata
: Flander Anita
: Flander Anita
A beszerzés és a szállítói kapcsolatok elemzése a METRO Kereskedelmi Kft. folyamatain keresztül
: Csoba Gábor
: Csoba Gábor
A METRO Kereskedelmi Kft. ellátási láncán keresztül a Vegyi Áru Beszerzés folyamatainak bemutatása
: Fodor Gábor
: Fodor Gábor
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Kereskedelmi vagy gyártói márka? Egy vegyipari gyártó marketingstratégiája
: Merész Ferenc
: Merész Ferenc
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel
: Sörös Dániel
A dermokozmetikai piac és az Eucerin márka elemzése marketing és vásárlói szokások szempontjából
: Szivák Márk
: Szivák Márk
A vásárlói lojalitás erősítése egy kereskedelmi vállalkozás gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
GROHE Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata és a vásárlói szokások elemzése
: Kovács Kevin Ferenc
: Kovács Kevin Ferenc
A Somat márka marketingkommunikációja, a vásárlói szokásainak és márkaismertségének vizsgálata
: Rossi Claudia Maddaléna
: Rossi Claudia Maddaléna
Áruátvételi és komissiózási folyamat optimalizálásának lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. logisztikai szolgáltatóján, a HOPI Hungária Logisztikai Kft.-n belül
: Varga Lynn Piroska
: Varga Lynn Piroska
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
Lean Six Sigma DMAIC módszer alkalmazása beszállítói értékelésre a hatékonyan működő készletszint eléréséhez a METRO Kereskedelmi KFT-nél
: Lakatos Erika
: Lakatos Erika
Vásárlói szokások vizsgálata egy konkrét cég tevékenysége tükrében
: Szigeti Dóra
: Szigeti Dóra
A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei
: MÜLLER NIKOLETT
: MÜLLER NIKOLETT
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Az online vásárlói szokások vizsgálata az élelmiszer kereskedelem tekintetében
: Kun Viktória
: Kun Viktória
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon
: Füleki Sándor
: Füleki Sándor
A DBR Metró projekt és kommunikációja
: Simig Csaba
: Simig Csaba
A Metro Kerekedelmi Kft. Back To School promóciójának elemzése
: Nyitrai Boglárka
: Nyitrai Boglárka
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Információkeresési szokások változásai és vásárlói tulajdonságok a turizmusban
: Ambrus Dorina
: Ambrus Dorina
Információkeresési szokások változásai és vásárlói tulajdonságok a turizmusban
: Bizsók Nikolett
: Bizsók Nikolett
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
Hasonló tételek
-
Élelmiszerbiztonság a Metro Kereskedelmi Kft. áruházaiban
: Bozsányi Gabriella -
Kereskedelmi hitelezés a METRO Kereskedelmi Kft. gyakorlatában és vevőpolitikára gyakorolt hatása
: Juhász Ákos -
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla -
CASH FLOW TERVEZÉS A METRO KERESKEDELMI KFT-NÉL
: Ködmön András Gábor -
A raktározás optimalizálási lehetőségei a METRO Kereskedelmi Kft. esetében
: Tóth Henriett