Infuencer-marketing a könyvpiacon
Elmentve itt :
Szerző: | Stossek Sára Luca |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | influencer marketing könyvolvasási szokások könyvesblog hatás vizsgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13621 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás a hazai könyvpiacon
: Jakó Nikolett
: Jakó Nikolett
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
A jövő útja, avagy az elektronikus könyv használatának elterjedése A könyvpiacon létrejövő elektronikus könyv-beruházások elemzése kontrolling szempontjából
: Rajki Brigitta
: Rajki Brigitta
Marketing-szemlélet a könyvtárban
: Gutenkunst Luca
: Gutenkunst Luca
A marketing területei, módszerei a vállalatnál.
: Veres Sára
: Veres Sára
A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában
: Bene Sára
: Bene Sára
The improvement of Brunchcafé’s customer journey through online marketing
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Leveraging influencer marketing for sport nutrition supplement brands
: Karanyicz Sára
: Karanyicz Sára
Influencer Marketing A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon
: Horváth Evelin Luca
: Horváth Evelin Luca
Fogyasztói magatartás trendek hatása a KKV-k marketing tevékenységére
: Majer Sára
: Majer Sára
Mesterséges intelligencia használata a marketing területén
: Steff Zsuzsanna Luca
: Steff Zsuzsanna Luca
Közösségi marketing szerepe a rendezvények népszerűsítésében
: Fésűs Liza Sára
: Fésűs Liza Sára
Kapcsolati marketing bevezetése az Árivár Team Kft. biztonságtechnikai vállalkozásnál
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
A digitális marketing hatása a hagyományőrző rendezvények szervezésére a Művészetek Völgye Fesztivál példáján keresztül
: Pesti Sára
: Pesti Sára
A dél-afrikai borok imázs és marketing lehetőségei hazánkban
: Lengyel Sára Ágnes
: Lengyel Sára Ágnes
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
Market opportunities to expand online commerce and communication in the vintage clothing sector
: Szabad Zsuzsanna Luca
: Szabad Zsuzsanna Luca
A vendéglátásban bekövetkezett változások a pandémia hatására
: Soltész Luca Sára
: Soltész Luca Sára
A pezsgőfogyasztás kultúrájának változása Magyarországon
: Szabó Luca Sára
: Szabó Luca Sára
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória
: Chlebda Luca Viktória
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Társaságok adózása Magyarországon és Németországban
: Németh Sára Luca
: Németh Sára Luca
Környezettudatosság és az érzelmi intelligencia kapcsolatának vizsgálata
: Barát Luca Sára
: Barát Luca Sára
Update Lowcarb Zrt. hitelképességének és hitelezhetőségének vizsgálata
: Kecskés Luca Sára
: Kecskés Luca Sára
Likviditás, öngondoskodás, örökhagyás
: Zachar Luca Sára
: Zachar Luca Sára
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Examination of corporate social responsibility projects in the construction industry, focusing on the Hungarian market. -A case study of Mapei Kft.
: Hollósy Luca Henrietta
: Hollósy Luca Henrietta
Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva
: Keszthelyi Anna Sára
: Keszthelyi Anna Sára
Influencers a passing trend or the future of marketing? /
: Timár Sára
: Timár Sára
Távmunkavégzés kiberbiztonsági kihívásai
: Kocsis-Tarcsa Luca Sára
: Kocsis-Tarcsa Luca Sára
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
Psychological approach in marketing and market research
: Széchenyi Adél Mirtill
: Széchenyi Adél Mirtill
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Entering a foreign market utilizing online marketing
: Páll Zsolt Róbert
: Páll Zsolt Róbert
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Greenwashing and deceptive marketing practices in the Hungarian market
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége
: Jónás Dóra Éva
: Jónás Dóra Éva
Munkaerőpiaci marketing avagy marketing feladatok a személyzeti tanácsadásban
: Blaski Judit
: Blaski Judit
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás a hazai könyvpiacon
: Jakó Nikolett -
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám -
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra -
A jövő útja, avagy az elektronikus könyv használatának elterjedése A könyvpiacon létrejövő elektronikus könyv-beruházások elemzése kontrolling szempontjából
: Rajki Brigitta -
Marketing-szemlélet a könyvtárban
: Gutenkunst Luca