Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
Saved in:
Main Author: | Simon Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Szánthó Dr. Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | AVON Közvetlen értékesítés Generációs marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13632 |
Similar Items
AVON - Vállalat a nőkért
: Kékvölgyi Anita
: Kékvölgyi Anita
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka
: Bocskai Boglárka
A fiatal generációk internettel kapcsolatos fogyasztói szokásai
: Kovács Dorina Krisztina
Published: (2013)
: Kovács Dorina Krisztina
Published: (2013)
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla
: Márkus Lilla
Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
: Babinecz Edit
: Babinecz Edit
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Fiatal vállalkozók Az ötlettől a megvalósításig
: Simon Noémi
: Simon Noémi
Fiatal vállalkozók Az ötlettől a megvalósításig
: Simon Noémi
: Simon Noémi
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
ERP BI modul új felhasználási módja a MOL-nál
: Jándy Tamás
: Jándy Tamás
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
Új típusú szórakozási lehetőségek fiatal városlátogató turisták számára
: Takáts Vivien Fanni
: Takáts Vivien Fanni
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Kiskorúak által okozott célcsoport anomáliák torzító hatása a vállalkozások közösségi média marketing stratégiájára
: Micserics Anna Mária
: Micserics Anna Mária
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
A fiatal generációk munkahely választási szempontjai és hosszú távú motiválása kis- és középvállalati környezetben
: Szalóki Nikolett
: Szalóki Nikolett
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Készletgazdálkodás az OBI-nál
: Vaszilkó Ivett
: Vaszilkó Ivett
A pozícionálás fontossága a társasjáték iparágban. Célcsoport kialakítása és a számukra történő kommunikáció előny vagy hátrány?
: Orbán András Máté
: Orbán András Máté
A CSR és a dolgozói elégedettség az új munkavállalói generációk esetében
: Bugja Tímea
: Bugja Tímea
Visszáru feldolgozás az OBI-nál
: Juhász Regina
: Juhász Regina
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Márkázás egy kkv-nál
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál
: Pinkóczy Anna
: Pinkóczy Anna
Minőségirányítás a felnőttképzésben az Arcante-nál
: Juhász Regina Magdolna
Published: (2013)
: Juhász Regina Magdolna
Published: (2013)
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Felhasználóbarát terméktámogatás bemutatása az SAP-nál
: Kránitz Anett
: Kránitz Anett
A szabadidő eltöltése Magyarországon generációk és térségek viszonylatában
: Simon Zita
: Simon Zita
Elektronikus ügyintézés a NAV-nál
: Gór Roland
: Gór Roland
Similar Items
-
AVON - Vállalat a nőkért
: Kékvölgyi Anita -
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka -
A fiatal generációk internettel kapcsolatos fogyasztói szokásai
: Kovács Dorina Krisztina
Published: (2013) -
Budapesti Fürdőkultúra imázsa vizsgálata egy adott célcsoport körében
: Márkus Lilla -
Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
: Babinecz Edit