Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?
Saved in:
Main Author: | Novák Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Nagyné Halász Zsuzsanna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat clienting (ügyfélközpontú marketing) marketing információs rendszer termelés - termékelőállítás bérmunka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14260 |
Similar Items
Érdemes-e bevezetni a Reese's-t Magyarországon?
: Gelencsér Enikő
: Gelencsér Enikő
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Háromdimenziós pólót? Avagy a bevezetni kívánt termék marketingstratégiája
: Méray-Horváth Bence
: Méray-Horváth Bence
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni?
: Lovasné Avató Judit
Published: (2009)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2009)
Termelékenység alakulása egy autóipari termelő vállalkozásnál
: Bajnok Márta
: Bajnok Márta
Projekt-kontrolling bevezetésének vizsgálata egy termelő tevékenységet végző nagyvállalatnál
: Erdélyi Tibor
: Erdélyi Tibor
Stratégiai tervezés és Balanced Scorecard egy termelő vállalkozásnál
: Brantmüller Judit
: Brantmüller Judit
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
A könyvvizsgálat megtervezése, előkészítése és végrehajtása termelő tevékenységet végző vállalkozás esetén
: Vidovics Gábor
: Vidovics Gábor
Amit a főbb hitelbiztosítékokról tudni érdemes
: Dezső Cintia
: Dezső Cintia
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Beszallitoi Informacio Kezeles
: Megyesi Adam A.
: Megyesi Adam A.
Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
: Lovas Katalin
: Lovas Katalin
Szemüvegmarketing- amin keresztül érdemes nézni a világot
: Kutasi Hella
: Kutasi Hella
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
A költség- és teljesítmény controlling kiépítése termelő- szolgáltató tevékenységet folytató vállalkozásnál
: Czeglédi Andor
: Czeglédi Andor
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Csalás-, visszaélés-kezelés és a belső ellenőrzés kapcsolata
: Markó Sára Krisztina
: Markó Sára Krisztina
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Az államadósság-kezelés intézményi kérdései a magyar államadósság-kezelés előtt álló kihívások fényében
: Tar Enikő
: Tar Enikő
Panaszszituáció kezelés a Dudok Rendezvényházban
: Bodnár Zsófia
: Bodnár Zsófia
Göngyöleg kezelés egy multinacionális vállalatnál
: Bodzási Patrik Krisztián
: Bodzási Patrik Krisztián
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Milyen informatikai alapot érdemes tanítani egy gazdasági képzés hallgatói számára
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
A gyűjtő-elosztó funkciót ellátó repülőterek előnyei a Hunicorn Kft. számára avagy érdemes-e erre új szolgáltatást alapozni
: Győri Alíz
Published: (2008)
: Győri Alíz
Published: (2008)
Maradék késztermék kezelés fejlesztése a radargyártásban
: Bankos Zoltán Mihály
: Bankos Zoltán Mihály
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Humánerőforrás-kezelés a Botanico Hotelben, Spanyolországban
: Tilli Mariann
: Tilli Mariann
Információ-portfolió kezelés devizapozíciós döntések támogatásához
: Mester Rudolf
: Mester Rudolf
Humán erőforrás-kezelés a Patmos kávézóban
: Balla Márta
: Balla Márta
Humánerőforrás-kezelés a VakVarjú étteremben
: Sáska Szilvia
: Sáska Szilvia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
A könyvvizsgálat sajátosságai a kereskedelmi tevékenységet végző vállalkozások gyakorlatában
: Fehér Brigitta
: Fehér Brigitta
ERP rendszer kiépítése egy távközlési vállalkozásnál
: Mira Brigitta
: Mira Brigitta
Similar Items
-
Érdemes-e bevezetni a Reese's-t Magyarországon?
: Gelencsér Enikő -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert -
Háromdimenziós pólót? Avagy a bevezetni kívánt termék marketingstratégiája
: Méray-Horváth Bence -
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland -
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna