Kis lépés az EU-nak, nagy lépés a vállalatoknak ISO 27001-től a GDPR megfelelésig
Elmentve itt :
Szerző: | Cselő Richárd |
---|---|
További közreműködők: | Bozó Mária |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Általános adatvédelemi rendelet GDPR ISO 27001 |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14269 |
Hasonló tételek
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós
: Reszegi Csaba Miklós
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Sulinet, egy lépés Magyarország informatikai fejlődéséhez
: Hosszú Zsófia
: Hosszú Zsófia
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra
: Szekeres Dóra
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor
: Szalai Márk Viktor
Miért nem tagja Törökország az EU-nak?
: Hock Vilmos
: Hock Vilmos
Indiai piacra lépés és outsourcing az Entry-India segítségével
: Andó Csenge
: Andó Csenge
Vállalkozást támogató honlap, avagy Piacra lépés online marketing segítségével
: Sasvári Csilla
: Sasvári Csilla
A digitalizáció térnyerése az építőiparban - A metaverzum a következő lépés
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
: Varga Viktória Katalin
: Varga Viktória Katalin
Nemzetközi (új) piacra lépés lehetőségei és korlátai egy földgáz-kereskedelmi vállalkozás esetében
: Vascsák Csenge
: Vascsák Csenge
A BTH Fitting Kft. pénzügyi helyzetének elemzése a felvásárlás és a keleti piacra lépés következtében
: Kerékgyártó Csaba
: Kerékgyártó Csaba
Közvetlen értékesítés az Európai Unióban, illetve a Magyarországi Zepter Kft. sorsa az Európai Unióba lépés után
: Várnagy Anna
: Várnagy Anna
EU-csatlakozás - Nagy kihívás kis vállalkozásoknak
: Nádor Éva
Megjelent: (2003)
: Nádor Éva
Megjelent: (2003)
Leányvállalati feljebb lépés a globális értékláncokban a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. példáján keresztül
: Makádi Alexandra
: Makádi Alexandra
Az e-learning szolgáltatások piaca és az Innotica Groupnál alkalmazott marketing-mix változásai B2C piacra lépés esetén
: Kónya Dávid
: Kónya Dávid
Generációs tudatosság- Hogyan segíthet a szervezeti kultúra a multigenerációs vállalatoknak?
: Megyery Kinga Dorottya
: Megyery Kinga Dorottya
A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak
: Gombos Vilmos Patrik
: Gombos Vilmos Patrik
Egy KKV-nak minősülő cég indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata
: Böszörményi Johanna
: Böszörményi Johanna
A Türk Tanács tagállamainak súlya a világgazdaságban – Milyen lehetőségei vannak a magyar vállalatoknak a térségben?
: Kása Botond
: Kása Botond
Kis vállalkozás, nagy potenciál Adatvezérelt döntéshozatal a turizmusban az e-mail marketing feltáró elemzésével
: Kovács Inez
: Kovács Inez
Luxemburg, egy kis ország nagy teljesítménye. Országtanulmány
: Szűcs Szilvia
: Szűcs Szilvia
Nagy volumenű infrastrukturális beruházások projekt controllingja az EU-ban - Siemens esettanulmány alapján
: Makó Emese
: Makó Emese
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Nestlé Hungária Kft. útja az ISO 27001 tanúsítvány megszerzése felé
: Kiss Rebeka
: Kiss Rebeka
Nagy Alexandra, Szakdolgozat
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A kis- és nagy szállítmányozó cégek összehasonlítása a jelenlegi piaci helyzet alapján
: Rátkai Edina
Megjelent: (2007)
: Rátkai Edina
Megjelent: (2007)
Az EU kis-és középvállalkozásokra vonatkozó politikája, programjai
: Bóna Károly Roland
: Bóna Károly Roland
Az EU kis-és középvállalkozásokra vonatkozó politikája, programjai
: Bóna Károly Roland
: Bóna Károly Roland
KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLATOK FEJLESZTÉSE EU ALAPOK TÁMOGATÁSÁVAL
: Ujházi Norbert
: Ujházi Norbert
EU-forrású támogatások kis- és középvállalkozások számára
: Nagy Sára
: Nagy Sára
EU-forrású támogatások kis-és középvállalkozások számára.
: Korponai Katalin
: Korponai Katalin
EU-forrású támogatások kis- és középvállalkozások számára
: Bíró-Papp Andrea
: Bíró-Papp Andrea
Eu - Oroszország kapcsolata 2008-tól napjainkig
: Horváth Ottó
: Horváth Ottó
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
Nagy skálázhatóság az üzleti analitikában
: Szuromi Tamás
: Szuromi Tamás
Az EU integráció hatása a magyarországi kis- és középvállalkozásokra
: Farkas Melinda
: Farkas Melinda
GDPR megfelelés kis, -közép, -nagyvállalati szintű megoldása
: Jenei Tamás
: Jenei Tamás
Egy kis és egy nagy élelmiszernagykereskedelem összehasonlítása és a koronavírus hatása ezek marketingstratégiájára
: Munkácsi Balázs
: Munkácsi Balázs
Hasonló tételek
-
A külpiacra lépés formái
: Reszegi Csaba Miklós -
A magyar borpiacra lépés lehetősége napjainkban
: Molnár Blanka -
Sulinet, egy lépés Magyarország informatikai fejlődéséhez
: Hosszú Zsófia -
Magyar kis,- és középvállalkozások nemzetköziesedése, külföldi piacra lépés egy vállalat példáján
: Szekeres Dóra -
A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai
: Szalai Márk Viktor