Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Menyhárt Margaréta Krisztina
További közreműködők: Németh Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fogyasztói etnocentrizmus
Etnocentrizmus
COO stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14331

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg14331
005 20171215155133.0
008 171215suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Menyhárt Margaréta Krisztina 
245 1 0 |a Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra  |c Menyhárt Margaréta Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra 
695 |a Fogyasztói etnocentrizmus 
695 |a Etnocentrizmus 
695 |a COO stratégiák 
700 1 |a Németh Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14331/1/Szakdolgozat_v%C3%A9gleges_20171215_nyilatkozattal.pdf  |z Dokumentum-elérés