Fogyasztói etnocentrizmus hatása a vállalati marketing stratégiákra
Saved in:
Main Author: | Menyhárt Margaréta Krisztina |
---|---|
Other Authors: | Németh Szilárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói etnocentrizmus Etnocentrizmus COO stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14331 |
Similar Items
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya
: Imreh Orsolya
Védjegypolitika és fogyasztói etnocentrizmus a magyar élelmiszeriparban
: Vörös Gabriella
: Vörös Gabriella
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla
: Hajdú Kamilla
Etnocentrizmus nyomai a távol-keleti országnevekben
: Osváth Gábor
Published: (2008)
: Osváth Gábor
Published: (2008)
Az Y generáció milyen közösségi média marketing stratégiákra fogékony?
: Szolga Bianka
: Szolga Bianka
Légy hazafi, végy hazait! Fogyasztói etnocentrizmus és a hazai termékeket támogató kampányok
: Varga Zita
: Varga Zita
Az etnocentrizmus hatása a hazai söripari vállalatok, elsősorban a Heineken Hungária Zrt. marketingstratégiájára
: Bán Norbert
: Bán Norbert
A Közösségi Agrárpolitika keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési stratégiákra
: Parragh Gergely
: Parragh Gergely
A Rábaköz MM Zrt. által üzemeltetett Coop boltok vásárlóinak fogyasztói attitűdje az etnocentrizmus tükrében és ennek lehetséges hatása a Coop Hungary Zrt. marketingstratégiájára
: Háhner László Péter
: Háhner László Péter
A Közösségi Agrárpolitika, illetve annak keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési és támogatási stratégiákra
: Vincze Károly
: Vincze Károly
A Közösségi Agrárpolitika, illetve annak keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési és támogatási stratégiákra
: Vincze Károly
: Vincze Károly
A Közösségi Agrárpolitika, illetve annak keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési és támogatási stratégiákra
: Vincze Károly
: Vincze Károly
A Közösségi Agrárpolitika, illetve annak keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési és támogatási stratégiákra
: Vincze Károly
: Vincze Károly
Vállalati Arculatok Hatása a Fogyasztói Magatartásra
: Kovács Kornél Manó
: Kovács Kornél Manó
A KÖZÖSSÉGI AGRÁRPOLITIKA KERETÉBEN NYÚJTOTT TÁMOGATÁSOK JELLEMZÉSE, KITEKINTÉSSEL A HAZAI FEJLESZTÉSI STRATÉGIÁKRA ( MINT PL. ÚJ MAGYARORSZÁG FEJLESZTÉSI TERV, ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM) /
: Kirs Jenifer
: Kirs Jenifer
A Közösségi Agrárpolitika keretében nyújtott támogatások jellemzése, kitekintéssel a hazai fejlesztési stratégiákra ( mint pl. Új Magyarország Fejlesztési Terv, Új Magyarország Vidékfejlesztési Program)
: Kirs Jenifer
: Kirs Jenifer
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
A marketing trendek és innovációk alkalmazása és alkalmazhatósága a hazai bankszektorban a fogyasztói elvárások és a versenyképesség tükrében
: Koczka Margaréta
: Koczka Margaréta
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
The impact of tourism marketing on the successful tourism development of Mórahalom
: Menyhárt Kornél
: Menyhárt Kornél
Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Vitorlásverseny hatása a magyar turizmusra és ennek hatása a koronavírus járvány idején
: Nagy Margaréta
: Nagy Margaréta
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Influencerek társadalmi felelősségvállalása és marketing hatása fogyasztói perspektívából
: Pittner Vivien
: Pittner Vivien
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra
: Petrányi Boglárka
: Petrányi Boglárka
Fogyasztói magatartás trendek hatása a KKV-k marketing tevékenységére
: Majer Sára
: Majer Sára
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Published: (2013)
: Lenkei Judit
Published: (2013)
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Influencer marketing az Instagram-on, hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban
: Németh Renáta
: Németh Renáta
Az influencer marketing térhódítása és hatása a fogyasztói magatartásra, döntésre
: Molnár Loránd
: Molnár Loránd
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra és szerepe az újmédiában
: Lakó Aletta Antónia
: Lakó Aletta Antónia
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
Similar Items
-
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre
: Imreh Orsolya -
Védjegypolitika és fogyasztói etnocentrizmus a magyar élelmiszeriparban
: Vörös Gabriella -
A fogyasztói etnocentrizmus hatása a vásárlási döntésre az élelmiszervédjegyek témakörében
: Hajdú Kamilla -
Etnocentrizmus nyomai a távol-keleti országnevekben
: Osváth Gábor
Published: (2008) -
Az Y generáció milyen közösségi média marketing stratégiákra fogékony?
: Szolga Bianka