Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Kemény Bianka |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Durex y z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14370 |
Hasonló tételek
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek
: Farkas Benedek
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara
: Dálnoki Barbara
Az FMCG termékek vásárlási szokásai és a drónnal történő kiszállításuk Veszélyek és lehetőségek
: Wéber Edina
: Wéber Edina
Az IQOS vásárlási szokásai
: Sztojka Natália
: Sztojka Natália
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett
: Jakubek Zsanett
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
A szingli nők vásárlási szokásai
: Németh Henrietta
: Németh Henrietta
Számítógépes videojátékok vásárlási szokásai Magyarországon
: Lábas István
: Lábas István
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A magyar használtruhapiac helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata a HÁDA példáján keresztül
: Alföldi Adél Fanni
: Alföldi Adél Fanni
A külföldön élő magyarok vásárlási szokásai
: Török Réka Dalma
: Török Réka Dalma
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara
: Bencsics Barbara
RFID technológia megítélésének vizsgálata a kórházi textillogisztikában
: Urbán Krisztián
: Urbán Krisztián
Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélésének vizsgálata a Knorr 100% természetes termékcsalád esetpéldáján keresztül
: Landfrasz Ádám István
: Landfrasz Ádám István
Az Algoflex piaci helyzetének és fogyasztói megítélésének vizsgálata és a gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközeinek bemutatása
: Fábsics Natália
: Fábsics Natália
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Vidékiek online vásárlási szokásai Székesfehérvár és vonzáskörzetének példáján
: Király Zsolt Imre
: Király Zsolt Imre
A Z-generáció vásárlási szokásai és vásárlás ösztönzése
: Béres Dániel
: Béres Dániel
A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Alkalmazott teljesítményértékelési rendszer megítélésének vizsgálata egy bank működésében
: Káposzta Tamara
: Káposzta Tamara
Fogyasztói magatartás alakulásának, trendjeinek vizsgálata; az X, az Y és a Z generáció online vásárlási szokásai webáruházakban
: Guti Jonatán
: Guti Jonatán
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Arckrémek vásárlási szokásai, kitérve a patikákban értékesített termékekre is
: Szentpétery Hajnalka
: Szentpétery Hajnalka
Y generáció online vásárlási szokásai a divatáruk piacán
: Harsányi Havaska
: Harsányi Havaska
A korrupció megítélésének generációs különbségei Magyarországon
: Dávid Márk
: Dávid Márk
A korrupció gazdasági-társadalmi hatásainak, illetve magyarországi megítélésének vizsgálata
: Kámán Olivér
: Kámán Olivér
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Vodafone Magyarország Zrt. korlátlan lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásai
: Borda Karolina
: Borda Karolina
A SoHo szegmens telekommunikációs szolgáltatásokhoz kapcsolódó speciális vásárlási szokásai és preferenciái Az üzleti csomagok relevanciájának vizsgálata a UPC Business termékportfólióján keresztül
: Jakab Patrícia Bianka
: Jakab Patrícia Bianka
A fogyasztás pszichológiája - Magyarország lakosságának online vásárlási szokásai európai viszonylatban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül
: Tóth András
: Tóth András
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A fogyasztói tudatosság vizsgálata az elektronikai termékek területén
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Női fogyasztói magatartás vizsgálata a natúrkozmetikai termékek körében
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
Az Üzleti elemzés tantárgy (FOSZK) hallgatói megítélésének elemzése
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
: Törcsvári Zsolt, et al.
Megjelent: (2023)
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán
: Kovács Anita Fanni
: Kovács Anita Fanni
A Waffle Wonderland vendégeinek fogyasztói szokásai
: Simon Tünde Réka
: Simon Tünde Réka
A diploma értékének és a felsőoktatás megítélésének változása, elemzése
: Borza Masa Melinda
: Borza Masa Melinda
Hasonló tételek
-
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek -
A Bauder Kft. fogyasztói megítélésének vizsgálata piackutatással
: Dálnoki Barbara -
Az FMCG termékek vásárlási szokásai és a drónnal történő kiszállításuk Veszélyek és lehetőségek
: Wéber Edina -
Az IQOS vásárlási szokásai
: Sztojka Natália -
A Pro Video webshop marketingtevékenységének elemzése és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Jakubek Zsanett