The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
Saved in:
Main Author: | Varga Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Kovács dr. Miklós |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Club Lounge guest experience loyalty employee attitude InterContinental Budapest |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1439 |
Similar Items
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
How can the InterContinental Hotel Group (IHG) improve guest satisfaction and performance in a budget hotel The case study of Holiday Inn Express Slough
: Simon Mária
: Simon Mária
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Social Functions and Forms of Manifestation of Religion in Everyday Life with Special Regard to Indonesia
: Urbánné Veres Judit
: Urbánné Veres Judit
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
A Continental Citygolf Club marketingtevékenységeinek vizsgálata
: Lanczki Petra
: Lanczki Petra
A desszert kínálat bemutatása az InterContinental szállodában, illetve a különböző ételallergiában szenvedők részére készített desszertválaszték elemzése
: Lisoczki Sára
: Lisoczki Sára
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Guest Relations a Hotel Palazzo Zichyben
: Válóczi Natália
: Válóczi Natália
A Guest Relations Office tevékenységének bemutatása
: Pataky Bence
: Pataky Bence
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Theory and Functions of Money Revolut
: Rhédey Enikő Teréz
: Rhédey Enikő Teréz
Factors cause food waste in Executive Lounge at the Ritz- Carlton Budapest
: Nguyen Thi My Linh
: Nguyen Thi My Linh
The importance of the hotels’ marketing activity in promoting urban tourism
: Mengyuan Geng
: Mengyuan Geng
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
The functioning and the nationalisation of the Hungarian mandatory private pension funds
: Gulyás Dominik
: Gulyás Dominik
Examining the quality of accounting data regarding reports from Hungarian MSMEs engaged in commercial activities
: Denich Ervin, et al.
Published: (2023)
: Denich Ervin, et al.
Published: (2023)
EU-China trade relations with special regard to internationalising EU small and medium-sized enterprises in China
: Varga Adél
: Varga Adél
Der Vergleich von Intercontinental Budapest und David Intercontinental Tel Aviv
: Lővei Tamás
: Lővei Tamás
Similar Items
-
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina -
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella -
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András -
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal -
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly