A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Rita |
---|---|
További közreműködők: | Takács Dr Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Coaching menedzsment contact center motiváció szervezeti kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14838 |
Hasonló tételek
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
Coaching alkalmazása változásmenedzsmentben
: Erdei Sándor
: Erdei Sándor
Agilis módszerek gyakorlati alkalmazása a szoftverfejlesztésben OTP Bank példáján keresztül
: Kovács Rebeka Eszter
: Kovács Rebeka Eszter
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
A coaching szükségessége és hasznossága az OTP Banknál
: Chernel Imre
: Chernel Imre
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
A lovas coaching szerepe a vállalatok életében
: Sári Zsanett
: Sári Zsanett
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Brief coaching és GROW modell alkalmazása a coaching ülés alatt
: Enyedi-Fehér dr Nikoletta Csilla
: Enyedi-Fehér dr Nikoletta Csilla
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az ügyfél elégedettség kiemelkedő szerepe az OTP Bank életében
: Horváth Péter
: Horváth Péter
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
Az OTP Bank Nyrt. pénzügyi helyzetének elemzése és hitelezési tevékenységének vizsgálata
: Dian Nóra
: Dian Nóra
A CAP-tétel gyakorlati alkalmazása az OTP Bank azonnali fizetési rendszerének példáján
: Szabó András
: Szabó András
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
Egy bankfiók tevékenységének bemutatása és teljesítményének mérése az OTP Bank Nyrt.-nél
: Bihari Richárd
: Bihari Richárd
Az OTP Bank pénzügyi elemzése
: Ipsits Gergely Gábor
: Ipsits Gergely Gábor
Az OTP Bank márkaismertségének elemzése
: Ferencz Sándor Zsolt
: Ferencz Sándor Zsolt
OTP Bank Marketing Kommunikációja
: Benesovics Bence János
: Benesovics Bence János
A COACHING ESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA A SZEMLÉLETVÁLTÁSBAN, TUDATOSÍTÁSBAN
: Gurzó Ottília Ilona
: Gurzó Ottília Ilona
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
Az OTP Bank lakossági hitelezési gyakorlata
: Hergyó Tünde
: Hergyó Tünde
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Lakossági számlacsomagok az OTP Bank kínálatában
: Kormosné Koós Kitti
: Kormosné Koós Kitti
Az OTP Bank NYRT. új számlacsomagjai
: Katona Ágnes
: Katona Ágnes
Coach típusú vezetés alkalmazása egy állami tulajdonú vállalatnál
: Paska Tamás
: Paska Tamás
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
A vállalkozásfinanszírozás az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Binder Alexandra
: Binder Alexandra
Az OTP Bank Nyrt. sajátos értékelési gyakorlata
: Berecz Bettina
: Berecz Bettina
Elektronikus bankolás fejlődése az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Hasonló tételek
-
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás -
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián -
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István -
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta -
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett