Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budányi Georgina
További közreműködők: Nagyné Halász Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Tokaj-Hegyalja
marketing
kereskedelem
történelem
Bormarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14851
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét, borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet.