Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
Elmentve itt :
Szerző: | Balla Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Ternovszky Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Laktózmentes tej Tej Fogyasztói preferenciák Fogyasztói magatartás Kérdőives felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14932 |
Hasonló tételek
Tejhelyettesítő termékek megjelenése és alkalmazása a vendéglátásban
: Zsuga Sára Emese
: Zsuga Sára Emese
A diabetikus, gluténmentes és laktózmentes sütemények választékának és fogyasztói szokásainak vizsgálata a hazai cukrászatokban
: Schilling Helga Diána
: Schilling Helga Diána
A diabetikus, gluténmentes és laktózmentes sütemények választékának és fogyasztói szokásainak vizsgálata a hazai cukrászatokban
: Schilling Helga Diána
: Schilling Helga Diána
A belga sörök bemutatása és azok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata
: Szűcs Petra Bianka
: Szűcs Petra Bianka
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás
: Egyed Mátyás
A cukormentes cukrászatok választékának és fogyasztási szokásainak vizsgálata Budapesten
: Szabó Boglárka
: Szabó Boglárka
Diétás sütemények és desszertek választékának vizsgálata Hévíz kávézóiban, cukrászdáiban
: Szabadszállási-Tóbi Nikoletta
: Szabadszállási-Tóbi Nikoletta
A Z generáció vlogokkal kapcsolatos preferenciáinak vizsgálata
: Kuli Dorina
: Kuli Dorina
A mentes sütemények választékának és fogyasztási szokásainak a vizsgálata a budapesti cukrászatokban
: Keresztes Vanessza
: Keresztes Vanessza
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
A KKV szektor hazai bemutatása, finanszírozási lehetőségei, statisztikai kutatása
: Szőke Péter
: Szőke Péter
A generációk viselkedésének és fogyasztási preferenciáinak elemzése a szállodák fenntarthatóságáról
: Gáldi Dóra Patricia
: Gáldi Dóra Patricia
Az alternatív élelmiszerek vásárlóinak fogyasztói magatartása
: Kolonics Zita Júlia
: Kolonics Zita Júlia
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Betegek terápiás preferenciáinak feltárása és ellátásának javítása conjoint analízissel és költség-haszon elemzéssel
: Koppány Krisztián
Megjelent: (2016)
: Koppány Krisztián
Megjelent: (2016)
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után
: Kálmán Bernadett
: Kálmán Bernadett
Szállodaipari válságkezelési modellek alkalmazásainak vizsgálata, és a Budapestre utazó külföldi turisták szállásválasztási preferenciáinak felmérése
: Bitter Márk Richárd
: Bitter Márk Richárd
Alternatív dohányzási szokások, Iqos-HEETS használata napjainkban, fogyasztói magatartás
: Drávucz Klaudia Ágnes
: Drávucz Klaudia Ágnes
A 2012-es felsőoktatási törvényváltozás befolyásoló hatásainak kutatása
: Várkoly Dóra
: Várkoly Dóra
A transzferár-képzés bemutatása és informatikai hátterének kutatása
: Bojtos Réka
: Bojtos Réka
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
Alternatív gazdasági mutatók
: Kapu-Marinovszki Orsolya
: Kapu-Marinovszki Orsolya
Alternatív gazdasági mutatók
: Sipos Balázs
: Sipos Balázs
Alternatív demográfiai statisztika
: Tóth Attila
Megjelent: (2024)
: Tóth Attila
Megjelent: (2024)
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján
: Kerényi Tamás
: Kerényi Tamás
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Közösségi finanszírozás, mint alternatív finanszírozási lehetőség egy hazai startup esetében
: Csipor Előd Szabolcs
: Csipor Előd Szabolcs
Ázsiai szubkultúrával kapcsolatos termékek fogyasztói szokása Magyarországon
: Angyal Nikolett Virág
: Angyal Nikolett Virág
Hasonló tételek
-
Tejhelyettesítő termékek megjelenése és alkalmazása a vendéglátásban
: Zsuga Sára Emese -
A diabetikus, gluténmentes és laktózmentes sütemények választékának és fogyasztói szokásainak vizsgálata a hazai cukrászatokban
: Schilling Helga Diána -
A diabetikus, gluténmentes és laktózmentes sütemények választékának és fogyasztói szokásainak vizsgálata a hazai cukrászatokban
: Schilling Helga Diána -
A belga sörök bemutatása és azok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata
: Szűcs Petra Bianka -
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás