UPC Magyarország
Elmentve itt :
Szerző: | Szomszéd Izabella |
---|---|
További közreműködők: | Krasztev Péter |
Dokumentumtípus: | Záródolgozat |
Kulcsszavak: | UPC Magyarország Marketingkommunikáció Távközlés Telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15017 |
Hasonló tételek
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese
: Redele Szabina Emese
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
A UPC Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Haluska Bálint
: Haluska Bálint
Risk Management a Globális Piaci Környezetben
: Szomszéd János
: Szomszéd János
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Magyarország a világ szemében - A Magyarország-márka
: Harmath Eszter Nikoletta
: Harmath Eszter Nikoletta
Magyarország síturizmusa
: Vörösházi Xénia
: Vörösházi Xénia
Magyarország imázsa
: Gajdos Niké
: Gajdos Niké
Magyarország Országmárkája
: Havalda Tímea
: Havalda Tímea
Folyadékhűtő berendezések beszerzési folyamata a CIB Bank fiókhálózatában
: Somogyi Izabella
: Somogyi Izabella
Változatlan értékek egy változó oktatási rendszerben
: Csécsi Izabella
: Csécsi Izabella
A Brexit gazdasági hatása
: Simon Izabella
: Simon Izabella
Gasztronómiai rendezvények Székelyföldön és hatásuk a turizmusra
: Török Izabella
: Török Izabella
A magyar adórendszer vizsgálata az általános forgalmi adózás rendszerén keresztül, összehasonlításban Szlovákiával és Szerbiával
: Szebényi Izabella
: Szebényi Izabella
Projektkontrolling megvalósítása a Construct - Two Kft-nél
: Mihály Izabella
: Mihály Izabella
Rádióhallgatottsági szokások változása - a Class FM útja az analóg rádiózástól a digitalizáció felé
: Antalka Izabella
: Antalka Izabella
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
: Dolhai Izabella
Megjelent: (2016)
A dunai hajózás turisztikai helyzetelemzése Budapesten
: Gyenge Izabella
: Gyenge Izabella
A hitelintézeti források által elérhető növekedési lehetőségek a kkv szektor számára Magyarországon
: Lóczi Izabella
: Lóczi Izabella
A Koreai Köztársaság és az Amerikai Egyesült Államok kétoldalú kapcsolatrendszere, valamint annak hatása a régió és a világ gazdaságára
: Somogyi Izabella
: Somogyi Izabella
Az OTP Mobil Kft. bemutatása a FinTech pénzforgalmi innovációk tükrében
: Nagy Izabella
: Nagy Izabella
Marketing controlling eszközök alkalmazásának lehetőségei a Zeneakadémia ifjúsági programjaiban
: Bartalis Izabella
: Bartalis Izabella
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Az önkéntes turizmus előnyei az Európa Kulturális Fővárosa projekten belül
: Eck Izabella
: Eck Izabella
A COVID-19 világjárvány hatása a kastélyturizmusra, a Gödöllői Királyi Kastély példáján keresztül
: Boros Izabella
: Boros Izabella
A vállalkozás gazdálkodásának elemzése a beszámoló alapján
: Gálos Izabella
: Gálos Izabella
Az Eu, mint kisvállalkozás környezete. A pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek.
: Ury Izabella
: Ury Izabella
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése két külföldi, kereskedelmi vállalatnál
: Harkó Izabella
: Harkó Izabella
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
A gyakornoki programok jelentősége napjainkban
: Menyhárt Izabella
: Menyhárt Izabella
Hasonló tételek
-
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória -
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn -
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni -
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese -
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna