A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
Saved in:
Main Author: | Bokor Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Eszes István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online marketing Gyógyszeripari marketing Digitális eszközök Kommunikáció Gyógyászat Nőgyógyászat Szekunder kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020 |
Similar Items
Egy szülészet-nőgyógyászati magánegészségügyi intézmény kommunikációja
: Skrenyó Máté
: Skrenyó Máté
A keresőmotorok optimalizálásának gazdasági relevanciája
: Molnár Tamás
: Molnár Tamás
A citizen data science pénzügyi relevanciája
: Bánár Ákos
: Bánár Ákos
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória
: Bedő Tamara Viktória
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
A hibrid munkavégzés relevanciája a pandémia utáni helyzetben
: Gellér Dóra
: Gellér Dóra
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
21. századi fizetési lehetőségek relevanciája a vendéglátásban fogyasztói szemszögből
: Vizvári Csaba
: Vizvári Csaba
Fenntartható esküvők relevanciája, avagy alternatív, környezettudatos megoldások az esküvőszervezésben
: Boros Luca
: Boros Luca
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
A felnőttképzés és szakképzés jogi szabályozása és relevanciája a magyarországi gyakorlatban
: Bihary Virág
: Bihary Virág
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
Digitális fényképezőgépek piaca napjainkban
: Müller Dávid
: Müller Dávid
Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban
: Pipicz Ágnes Andrea
: Pipicz Ágnes Andrea
A hatékony szervezeten belüli kommunikáció
: Czipóth Réka
: Czipóth Réka
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
A Topjoy online kommunikációs stratégiája
: Csatlós Rita
: Csatlós Rita
AppStyle Technology kommunikációs stratégiája
: Szász Levente
: Szász Levente
Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban
: Domina Balázs
: Domina Balázs
Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
: Gáspár Balázs
: Gáspár Balázs
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
A Marivaux Hotel Congress & Seminar Centre élőmunka- és létszámgazdálkodásának komplex elemzése - a gyakornokok bevonásának hatása a szálloda hatékony működésére
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Hatékony kommunikáció szerepe a munkavállalók vállalati teljesítményértékelésében
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
Kommunikáció a digitális generációval
: Molnárné Szerencsi Ágnes
: Molnárné Szerencsi Ágnes
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Egyesületének kommunikációs stratégiája
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
: Zsolnai Melinda
Published: (2007)
A vendéglátás humánpolitikai tevékenysége és munkaerő-piaci problémái napjainkban, ezek hatása az üzemeltetési színvonalra
: Kiss Viktor
: Kiss Viktor
Digitális kommunikáció, online bankolás
: Guardamagna Cristiano
: Guardamagna Cristiano
Vállalaton belüli digitális kommunikáció
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
A szervezeti kommunikáció új lehetőségei napjainkban
: Szabó Vivien
: Szabó Vivien
A kommunikáció és a kapcsolatok jelentősége napjainkban
: Fekete Dóra
: Fekete Dóra
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
A klímaváltozás napjainkban média és kommunikáció alapján.
: Kocza Bonita
: Kocza Bonita
Burberry marketingkommunikációja és stratégiája, avagy Burberry, a digitális marketing úttörője
: Tolnai Anna
: Tolnai Anna
Kommunikációs eszközök a Hotel Nemzetiben
: Csuzdi Renáta
: Csuzdi Renáta
Tenerife turizmus stratégiája
: Görög Orsolya
: Görög Orsolya
Az Európai Unió Bizottságának kommunikációs stratégiája magyarországi kitekintéssel
: Medve Tímea
: Medve Tímea
Hatékony belső marketing eszközök - A Budapest Bank Zrt. gyakorlatának bemutatása
: Lovas Kitti
: Lovas Kitti
Similar Items
-
Egy szülészet-nőgyógyászati magánegészségügyi intézmény kommunikációja
: Skrenyó Máté -
A keresőmotorok optimalizálásának gazdasági relevanciája
: Molnár Tamás -
A citizen data science pénzügyi relevanciája
: Bánár Ákos -
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória -
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra