A Gastrofestival Europe Service marketingkommunikációs tevékenysége 2015-2018 között
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Evelin |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Rendezvényszervezés Marketing Online marketing Gastrofestival Europe Service SWOT-analízis Kérdőíves felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15280 |
Hasonló tételek
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Robert Bosch Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzete 2015. év és 2018. év között
: Dömők Vivien
: Dömők Vivien
A Global Leading Conferences Europe által megvalósított marketingkommunikációs tevékenység
: Szvet László
: Szvet László
A bankok likviditása 2005-2015 között
: Varga Péter
: Varga Péter
A török gazdaság alakulása 2010 – 2018 között
: Varga Debóra
: Varga Debóra
A Boehringer Ingelheim RCV forgóeszköz finanszírozási stratégiája 2014-2018 között
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Hipermarketek versenye a magyar piacon 2014-2018 között
: Schönhauer Andrea
: Schönhauer Andrea
A Magyar Államkincstár gazdálkodásának vizsgálata 2018-2020. között
: Bur Mariann
: Bur Mariann
A magyarországi élelmiszeripar pénzügyi elemzése 2006-2015 között
: Balla Ágnes Piroska
: Balla Ágnes Piroska
A MOL Nyrt. teljesítményének elemzése 2018 és 2021 között
: Dukai Gergely
: Dukai Gergely
Az Év Homlokzata 2018 pályázat marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Uzsák-Tokai Anita
: Uzsák-Tokai Anita
A magyarok utazási szokásainak változása belföldön 2015-2020 között
: Kajári Tamara
: Kajári Tamara
Business service offshoring to Central Eastern Europe. Analysis of the locational advantages
: Fraszt Honória
: Fraszt Honória
Effects of services of Enterprise Europe Network on the business life of Hungarian SMES
: Preszter Sándor
: Preszter Sándor
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
Egy szegény olajexportőr problémái - Nigéria külkereskedelme 2000-2015 között PROBLEMS OF A POOR OIL EXPORTER - NIGERIA'S FOREIGN TRADE BETWEEN 2000-2015
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2018)
: Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Megjelent: (2018)
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
„... két krumpli egy zsákban” – Belgium makrogazdasági elemzése 2000 és 2015 között
: Kassai Zsuzsanna
: Kassai Zsuzsanna
Top 500 magyarországi vállalat árbevétel és nyereség alapján 2014-2018 között elemzése.
: Hámori Olivér
: Hámori Olivér
A marketingkommunikációs tevékenység szerepének vizsgálata az Oriflame Magyarország esetében
: Schlakker Evelin
: Schlakker Evelin
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
A Friseur Service marketing és PR tevékenysége
: Nagy Bozsoky Judit
: Nagy Bozsoky Judit
Az UniCredit Bank CAMELS módszerrel történő vizsgálata 2015 és 2017 között
: Simon Péter
: Simon Péter
A Magyar Honvédség 1. Honvéd Tűzszerész és Hadihajós Ezred komplex elemzése és teljesítményértékelése 2015-2021. között
: Szabó Roland
: Szabó Roland
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Komárom-Esztergom megye idegenforgalmi helyzetének és turisztikai fejlesztéseinek elemzése 2014 és 2018 között
: Mócher Eszter
: Mócher Eszter
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
A Budapesti Operettszínház marketingkommunikációs tevékenysége
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
A LEGO Csoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Kovács Katalin
: Kovács Katalin
A Creaton South-East Europe Kft. 2015. évi átalakulása, az integráció hatása a vállalkozás vagyoni, pénzügyi helyzetére
: Kiss Péter
: Kiss Péter
TAnita Lovasboltjánál megvalósuló marketingkommunikációs tevékenység
: Füri Dorottya
: Füri Dorottya
Talentum Kontakt iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
Mikro- és kisvállalkozások kamattámogatása, és a program eredményessége 2015-2017 között a ZMVA-nál
: Vatics László
: Vatics László
A GTC Magyarország és a Nhood Services Hungary szervezetek online marketingkommunikációs tevékenysége az ingatlanszektorban, a koronavírus járvány vonzatában.
: Szeberényi Flóra
: Szeberényi Flóra
Jászapáti Városi Önkormányzat pénzügyi, vagyoni, gazdasági helyzetének elemzése 2012-2015 között az adósságkonszolidáció tükrében
: Sisa Dorottya
: Sisa Dorottya
Hasonló tételek
-
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin -
A Gastrofestival Europe Fesztiválszervező Iroda marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Evelin -
Robert Bosch Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzete 2015. év és 2018. év között
: Dömők Vivien -
A Global Leading Conferences Europe által megvalósított marketingkommunikációs tevékenység
: Szvet László -
A bankok likviditása 2005-2015 között
: Varga Péter