Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
Saved in:
Main Author: | Csecse Attila |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Énmárka Youtube Közösségi média Influencer |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15311 |
Similar Items
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)
: Figusch Bianka
Published: (2013)
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
: Vas Réka Bianka
: Vas Réka Bianka
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Énmárka
: Kőrösi Kunigunda
: Kőrösi Kunigunda
A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Munkahelyi mentális egyensúly fenntartása
: Szentgyörgyi Léna
: Szentgyörgyi Léna
Tartalomgyártás a YouTube-on
: Panka Zsombor
: Panka Zsombor
Egy reklámmodell énmárka-terve
: Nguyen Thi Quynh Nga
: Nguyen Thi Quynh Nga
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
Az elektronikus közbeszerzés integritásának fenntartása
: Markó Éva
: Markó Éva
Az influencer, és az énmárka kapcsolata
: Tőtős Anett Evelyn
: Tőtős Anett Evelyn
Vírusmarketing a YouTube videómegosztó példáján
: Dúl Boglárka
Published: (2007)
: Dúl Boglárka
Published: (2007)
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Van esély? Egy sikeres kiút bemutatása a felszámolási eljárásból
: Fáró Fanni
: Fáró Fanni
Youtube videók viralitása és annak mérése Magyarországon
: Czeglédi Bálint Róbert
: Czeglédi Bálint Róbert
A fiatal felnőttek médiafogyasztási szokásainak változása a YouTube megjelenésével – a televízió és a YouTube kapcsolatára fókuszálva
: Dózsa Zsófia
: Dózsa Zsófia
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A vevői lojalitás kialakítása és fenntartása két összekapcsolódó mikrovállalkozásban.
: Fekete-Vadász Réka
: Fekete-Vadász Réka
Az énmárka elemzése általánosságban és jelentőségének vizsgálata a műkorcsolyasportban
: Návay Anikó
: Návay Anikó
Kereskedelmi vállalkozás létrehozása
: Lossó Viktória
: Lossó Viktória
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
Klebelsberg Intézményfenntartó Központ fenntartása alá vont intézmények pályázatainak lebonyolítása
: Szöllősi Esztert
: Szöllősi Esztert
Az influencer marketing bemutatása a Youtube influencerek munkásságán keresztül
: Kolompár József
: Kolompár József
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna
: Kurucz Imola Anna
Similar Items
-
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó -
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes -
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina