A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Kata
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:Közösségi média
Marketingkommunikáció
Kommunikáció
Stihl Kft.
Elektromos kéziszerszám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15474
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájaként az Andreas Stihl Kereskedelmi Kft. (röviden: STIHL Kft.) szakkereskedőket támogató marketingtevékenységét szeretném bemutatni a vállalat 2018. évi tavaszi kampányán keresztül.A STIHL Kft. intenzív B2B (business-to-business) és B2C (business-to-consumer) marketingtevékenységet folytat. A marketingkommunikációs eszközei között a marketingkampány is szerepel: évente kétszer – tavasszal és ősszel – akciós kampányt hirdet a végfelhasználók részére, az akciós időszak alatt pedig jelentősen segíti a szakkereskedői marketingtevékenységet. Jelenleg a trendek azt mutatják, hogy az offline marketingeszközök mellett egyre jelentősebbé válnak az online megoldások is. A STIHL Kft. végfelhasználói körét tekintve azonban felmerül a kérdés, hogy a vállalat célcsoportja vajon milyen médiumokból tájékozódik, az online vagy inkább a hagyományos, offline felületeken informálódik. Kutatásom során arra keresem a választ, hogy átvette-e a közösségi média a vezető szerepet a hagyományos médiumoktól a STIHL Kft. 2018. évi tavaszi kampányában.