Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Zarándné Vámosi Kornélia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2018-04-30
|
Kulcsszavak: | Bank E-bank Banki szolgáltatás Vevői elégedettség TQM |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15528 |
Hasonló tételek
A munkatársi elégedettség mérés folyamata egy szervezeten belül
: Harmati Bianka
: Harmati Bianka
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta
: Kocsis Gréta
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia
: Benyovszki Klaudia
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
Munkavállalói elégedettség mérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Csizmadia Anett Éva
: Csizmadia Anett Éva
Elégedettség mérés a De Lage Landen Finance Zrt.-nél.
: Tolnai Sára
: Tolnai Sára
A Vevői Elégedettség Elemzése
: Sever Özer
: Sever Özer
A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye
: Kardos Balázs
: Kardos Balázs
A dolgozói elégedettség mérés hatása egy személyszállítással foglalkozó cég TQM alapelveinek továbbfejlesztésére
: Tóth Virág Márta
: Tóth Virág Márta
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Online áruházak vevői elégedettség méréseinek hatékonysága
: Odrán Dávid
: Odrán Dávid
Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából
: Váradi Krisztina
: Váradi Krisztina
Vevői elégedettség mérésének jelentősége az egészségügyi szektorban
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben
: Mátyás Tamás
: Mátyás Tamás
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Folyamatautomatizálás a szolgáltató szektorban, különös tekintettel a Robotizált folyamatautomatizálás megoldásokra és hazai bankszektoron belüli alkalmazására
: Kováts Dániel
: Kováts Dániel
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A BO-TI Zrt. szolgáltatásaival kapcsolatos ügyfél-elégedettség mérés és az eredményekre alapozott szolgálgatásminőség javító javaslatok kidolgozása
: Hajdu Timea
: Hajdu Timea
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
A márka érték? - Márkahatás mérés az FMCG szektorban
: Szántay Antal Sándor
: Szántay Antal Sándor
A vevői elégedettség mérése és fejlesztése az Adria- Holiday Utazási Irodában
: Lipusz-Polyefkó Enikő
: Lipusz-Polyefkó Enikő
E-shop vevői elégedettség felmérés a Linde Gáz Magyarország Zrt.-nél
: Ináncsi Klaudia
: Ináncsi Klaudia
A vevői elégedettség vizsgálata logisztikai szolgáltatások tükrében az Euro-Log Kft.-nél
: Deák Bianka
: Deák Bianka
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
A vevői elégedettség és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
: Sáfrány Csaba
Megjelent: (2014)
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
A bázisolaj és viasz értékáram optimalizálása a MOL-nál, a vevői elégedettség növelése érdekében
: Pintér Márton
: Pintér Márton
A Shoptec Kft. beszerzési folyamatainak optimalizálása A belső vevői elégedettség és a csomagolóanyag raktározás optimalizálása
: Perei Kitti Andrea
: Perei Kitti Andrea
A minőségmutatók és a vevői elégedettség közötti párhuzamok és eltérések az iData Kft-nél
: Turcsányi Bence Dávid
: Turcsányi Bence Dávid
A vevői elégedettség szerepe az online marketing stratégiában / Előtérben a PharmalBet Kft-nél betöltött szerepe
: Klarianka-Zelena Vivien
: Klarianka-Zelena Vivien
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
: Szemők Bálint
: Szemők Bálint
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
A dolgozói elégedettség és a fluktuáció közötti kapcsolat vizsgálata egy vállalaton belül
: Valentyik Zita
: Valentyik Zita
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Hasonló tételek
-
A munkatársi elégedettség mérés folyamata egy szervezeten belül
: Harmati Bianka -
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó -
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta -
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia -
A vevői elégedettség
: Tóth Franciska