Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Nashnoush Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Online Marketing Accor szállodalánc Marketing eszközök Online marketing eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15667 |
Hasonló tételek
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura
: Mógor Laura
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára
: Dobány Klára
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
Az AccorHotels szállodalánc Magyarországon előforduló brandjeinek összehasonlítása
: Dudás Málna
: Dudás Málna
Fenntarthatóság a szállodaiparban - az Accor szállodalánc környezetvédelmi programja
: Magony Julianna
: Magony Julianna
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Marketing eszközök használata a Gyémánt Fürdőben
: Neukumpf Csilla
: Neukumpf Csilla
A digitális marketing szerepe a szállodaiparban a Marriott szállodalánc példáján keresztül bemutatva
: Ferencz Melinda
: Ferencz Melinda
A magyarországi Accor Hotels Zrt. szállodalánc budapesti szállodáinak válságkezelési stratégiájának vizsgálata a COVID-19 tükrében
: Radjenovic Katarina
: Radjenovic Katarina
Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével
: Dévényi Anna Ágnes
: Dévényi Anna Ágnes
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Online marketingtevékenységek vizsgálata a Marriott szállodalánc néhány budapesti szállodáján keresztül
: Tollár Bernadett Elizabet
: Tollár Bernadett Elizabet
Content marketing eszközök használata az Ingatlan.com-nál
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
IoT eszközök használata az egészségügyben.
: Dudás Gábor
: Dudás Gábor
A Corporate Governance fejlődése nemzetközi szállodalánc példáján bemutatva
: Ricsóvári Márta
: Ricsóvári Márta
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
Projektmenedzsment eszközök használata autóipari környezetben
: Panykó Szelina
: Panykó Szelina
BI eszközök használata két energiaszolgáltatónál
: Lédermayer András
: Lédermayer András
Marketingkommunikációs eszközök használata a Kemma.hu online hírportálon 2019-2020
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A vállalati identitás belső kommunikációjának jelentősége és vizsgálata egy szállodalánc példáján keresztül
: Stuller Angelika Krisztina
: Stuller Angelika Krisztina
Online marketing eszközök jelentősége a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest példáján keresztül
: Kecskés Anita
: Kecskés Anita
Online Marketing eszközök használata Magyarországon a kis és közép vállalatoknál, és azok hatása a versenyképességre
: Rába Patrik
: Rába Patrik
Eszközök használata a coachingban, a használat szempontjai, az eszközök csoportosításai
: Pásztóy Boglárka
: Pásztóy Boglárka
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál
: Salamon Gábor
: Salamon Gábor
Az online kommunikációs eszközök használata a 2010-es magyarországi választások idején és napjainkban
: Domina Balázs
: Domina Balázs
Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül
: Fülöp Patrik
: Fülöp Patrik
Nemzetközi szállodalánc nemzetközi implentációja a piacion
: Versegi Viktória
: Versegi Viktória
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna
: Dézsenyi Zsófia Anna
Az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldási lehetőségei az Accor szállodacsoport példáján keresztül
: Kapitány Klaudia
: Kapitány Klaudia
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Hasonló tételek
-
Az Accor szállodalánc vizsgálata az Ibis brand példáján keresztül
: Mógor Laura -
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti -
Az online marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata egy adott szállodalánc példáján
: Gendur Nikolett -
Munkaerő felvétel- és megtartás - Accor szállodalánc példája
: Dobány Klára -
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien