A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Szegezdi Márton Dávid |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Accor Revenue Management Sofitel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15962 |
Hasonló tételek
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
A szállodai Revenue Management
: Kuna Zoltán
: Kuna Zoltán
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
Is it worth implementing a hotel revenue management software?
: Séllei Anett
: Séllei Anett
Revenue management a turizmusban, luxushotelek konferenciatermeinek dinamikus árazása
: Dorogi Balázs Gábor
: Dorogi Balázs Gábor
A szállodai Revenue Management oktatásának lehetséges formái Magyarországon
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Turisztikai vállalkozások kitörési lehetőségei a revenue management segítségével
: Tamás Anett
: Tamás Anett
The definite role of the Revenue Management, focusing on Accor Hotels Group
: Csuha Katalin
: Csuha Katalin
The role of revenue management in the optimization of revenues, interrelation among strategies and tactics in the hotel salesmanship based on Danubius Hotel Gellért
: Thurzó Anett
: Thurzó Anett
The significance of supply chain management
: Király Éva
Megjelent: (2007)
: Király Éva
Megjelent: (2007)
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Revenue management szoftverek hatékonysága és kínálata a szállodai bevételek növelésére
: Magyar Ádám
: Magyar Ádám
An analysis the supply chain management of Vinamilk company
: Tran Thi Kim Oanh
: Tran Thi Kim Oanh
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Supply Chain Management and its effect on the brand's image
: Jurkinya Petra
: Jurkinya Petra
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
Orientation towards sustainability in supply chain management Case study at Mondi
: Demény Adrienn Nikolett
: Demény Adrienn Nikolett
Sustainable Supply Chain Management in the Hospitality Industry A case of a Hungarian Bistro
: Wallfisch Márk
: Wallfisch Márk
Supply Chain Management - új irányzat a modern logisztikában
: Bánky Réka
: Bánky Réka
Revenue Management, és az azt kiszolgáló IT alkalmazások szerepe a vállalati döntésekben a Malév Zrt.-nél
: Wágner József
: Wágner József
Hasonló tételek
-
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária -
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin -
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely -
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter -
Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Barta Zsófia