A munkaerő megszerzés és megtartás módszerei a szállodaiparban különös tekintettel a munkáltatói márkaépítés eszközeire

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Banai Réka Tímea
Other Authors: Juhász László
Format: Thesis
Kulcsszavak:employer branding
Munkáltatói márka
Toborzás-kiválasztás
szervezeti kultúra - vállalati kultúra
Magyarország turisztikai munkaerőpiaca
Budapesti szállodák
Szállodaipar, Budapest
I szektor
munkaerő-ösztönzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15963
Description
Abstract:A jelen diplomamunka célja, hogy bemutassa a különböző toborzási és kiválasztási módszereket, illetve a munkaerő megtartás lehetséges eszközeit. Felhívja a figyelmet az I szektort sújtó munkaerőpaci gondokra és lehetséges eszközként vázolja a munkáltatói márkaépítést a dolgozók megszerzése és megtartása céljából. A kutatás budapesti szállodák humán erőforrás gazdálkodással kapcsolatos gyakorlatait tárja fel. Megállapítható, hogy az employer branding kiváló megoldás arra, hogy a szállodák olyan vonzó munkaadóként jelenjenek meg a munkaerőpiacon, ahol szívesen dolgoznak az alkalmazottak, vagyis a munkáltatói márka hozzájárul a szállodák hosszú távú sikerességéhez.