Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Ágnes
További közreműködők: Hamburger Béla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingterv
Marketingstratégia
Reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/1608
Leíró adatok
Kivonat:Ki ne szeretné, ha a kedvenc, kényelmes, vékony kabátja jó meleg lenne a téli hidegben, és nem lenne túl meleg, ha bemegy az üzletbe. Kaphatóak már fűthető kabátok, a gyártók azonban nem az átlag vásárlókat célozták meg a termékeikkel. A napjainkban megvásárolható fűthető kabátok célcsoportja az autószerelők, vagy más szakemberek, akik a téli hidegben hosszú időt töltenek a szabadban. Már rendelkezésre áll a technológia, amely egyszerűbbé teszi a téli öltözködést, csak még nem használják széles körben. A fűthető kabátok forgalmazóival mélyinterjút készítettem. A mélyinterjú során kiderült, hogy a gyártó és a forgalmazó nagyobb keresletre számított a termék iránt az előző idényben. A forgalmazók viszonylag magas raktárkészletet képeztek, a fűthető kabátok iránti kereslet azonban ettől jóval elmaradt. Talán nem elég jó a termék? Talán nem volt elég jó a termék marketingje, és nem tudták tudatosítani a fogyasztókban, hogy milyen pozitív tulajdonságai vannak a fűthető kabátnak? Hiszen sokan nem is tudnak róla, hogy létezik fűthető kabát, és azt sem, milyen előnyei vannak.