Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Léber Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Törley Pezsgőpincészet Kft. Alkoholfogyasztás Pezsgőfogyasztás Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16313 |
Similar Items
A pandémia hatása a Törley pezsgőpincészet működésére
: Gáncs Dorottya Anna
: Gáncs Dorottya Anna
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara
: Ballagó Lilla Barbara
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Csikós Ágnes
: Csikós Ágnes
Törley Pezsgőpincészet Kft vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján.
: Frindik Krisztián
: Frindik Krisztián
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi-és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Bedő Zsuzsanna
: Bedő Zsuzsanna
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
A somlói Kreinbacher márka piaci pozíciója a magyar pezsgőpiacon
: Bene Laura Hedvig
: Bene Laura Hedvig
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
A marketing menedzsment bemutatása a Törley pezsgőcsaládon keresztül
: Német Daniella
: Német Daniella
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Törley márka 2005-ös aktivitásának értékelése és jövőbeni marketingstratégiai tervek
: Szalkai Johanna
Published: (2007)
: Szalkai Johanna
Published: (2007)
Hazai piacvezető biztosító társaságok digitális kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. piacvezető szerepének elemzése
: Dankó Dóra
: Dankó Dóra
Pénzügyi kockázatkezelés folyamatának elemzése egy hazai piacvezető telekommunikációs cég gyakorlatában
: Máthé András
: Máthé András
Outsourcing bevezetési projektek menedzsmentjének elemzése egy hazai piacvezető cég gyakorlatában
: Sámoly Viktória
: Sámoly Viktória
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében
: Bendik Vivien
: Bendik Vivien
Menedzsment a piacvezető bank világában
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
: Marxer Balázs
: Marxer Balázs
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Néhány budapesti piacvezető magánklinika szülészetének marketingtevékenysége
: Pomázi Fanni
: Pomázi Fanni
Egy piacvezető lemezkiadó vállalat tervezési rendszere
: Pakocs Péter
: Pakocs Péter
Folyószámlahitel összehasonlítása Magyarország piacvezető, valamint "vidéki" pénzintézete között önkormányzati szinten
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
Cukrásztermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata és marketingstratégia kialakítása
: Barocsai Soma
: Barocsai Soma
Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
A marketingstratégia és a fogyasztói elégedettség vizsgálata a Caffé Parco Kft tekintetében
: Benkő Kitti
: Benkő Kitti
ING-ből NN Magyarország piacvezető életbiztosítójának márkaváltása
: Biró Ferenc
: Biró Ferenc
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence
: Bárdi András Bence
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
: Bíró Patrik
: Bíró Patrik
Marketingstratégia a Perenna Palacsintázó piaci bevezetéséhez
: Volper Annamária
: Volper Annamária
Similar Items
-
A pandémia hatása a Törley pezsgőpincészet működésére
: Gáncs Dorottya Anna -
A Törley pezsgő piacvezető marketingstratégiája
: Ballagó Lilla Barbara -
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolója alapján
: Csikós Ágnes -
Törley Pezsgőpincészet Kft vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolója alapján.
: Frindik Krisztián -
A Törley Pezsgőpincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi-és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Bedő Zsuzsanna