Az employer branding jelentősége a magyar munkaerőpiacon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gossler Enikő
Other Authors: Brávácz Ibolya
Format: Project work
Kulcsszavak:munkáltatói márkaépítés
munkáltatói márka
employer branding
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16318

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg16318
005 20180515133022.0
008 180515suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Gossler Enikő 
245 1 3 |a Az employer branding jelentősége a magyar munkaerőpiacon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gossler Enikő 
516 |a Project_work 
695 |a munkáltatói márkaépítés 
695 |a munkáltatói márka 
695 |a employer branding 
700 0 1 |a Brávácz Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16318/13/Gossler%20Enik%C5%91_Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat_v.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16318/19/Munkanapl%C3%B3%202.%20oldal.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16318/20/titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés