A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Gabriella
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:Projektmunka
Front Office
Információ
Informatikai rendszer
OPERA
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16358

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg16358
005 20180927151637.0
008 180516suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Boros Gabriella 
245 1 2 |a A Front Office sikerének titka- az információszolgáltatás fontossága- a Mercure Budapest Buda Szállodában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Boros Gabriella 
516 |a Project_work 
695 |a  Projektmunka  
695 |a Front Office  
695 |a Információ 
695 |a Informatikai rendszer 
695 |a OPERA 
700 0 1 |a Oláh Péter Károly  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16358/1/A%20FRONT%20OFFICE%20SIKER%C3%89NEK%20TITKA-%20AZ%20INFORM%C3%81CI%C3%93SZOLG%C3%81LTAT%C3%81S%20FONTOSS%C3%81GA-%20A%20MERCURE%20BUDAPEST%20BUDA%20SZ%C3%81LLOD%C3%81BAN.pdf  |z Dokumentum-elérés