A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
Saved in:
Main Author: | Pálinkás Balázs |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Bulcsú |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | szálloda üzemeltetése Költségek jogszabályok Bevételek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16367 |
Similar Items
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett
: Stelkovics Anett
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid
: Mikulás Dávid
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Klabacsek Szilvia
: Klabacsek Szilvia
Szálloda üzemeltetésének bemutatása egy konkrét példa alapján
: Vass Beáta
: Vass Beáta
Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása és elemzése
: Juhász Krisztina
: Juhász Krisztina
Az 5 csillagos üzleti szállodák versenye Budapesten
: Veres Réka
: Veres Réka
A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből
: Gőcze Anett
: Gőcze Anett
A balatoni családi vállalkozásban működtetett szállodák üzemeltetésének jellemzői
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
Az élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
Szezonális balatoni szálloda üzemeltetésének a bemutatása a Hotel Európa hotelen keresztül
: Hauszgénusz Dávid
: Hauszgénusz Dávid
Információbiztonság kialakítása és nehezítő körülményei vállalatoknál
: Kátai Károly Róbert
: Kátai Károly Róbert
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
Fogyatékkal élő személyek turisztikai lehetőségei Magyarországon, különös tekintettel a 4 csillagos szállodákban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
AZ ONLINE UTAZÁSI IRODÁK ELTERJEDÉSE ÉS SZEREPE EGY BUDAPESTI 3 CSILLAGOS SZÁLLODA MŰKÖDÉSÉBEN
: Verebélyi Vivien
: Verebélyi Vivien
A D8 Hotel Budapest üzemeltetésének és tevékenységének elemzése
: Balogh Fruzsina Veronika
: Balogh Fruzsina Veronika
Az NH Budapest Hotel kínálatának (étlap, itallap) elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Marlok Edina
: Marlok Edina
A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
: Urbanek Enikő
: Urbanek Enikő
Az Uptostyle - online magazin & webshop - Showroom megalakulásának körülményei
: Berczeli Betty
: Berczeli Betty
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
Novotel Danube üzemeltetésének komplex elemzése
: Omernik Mihály
: Omernik Mihály
Mobilalkalmazás üzemeltetésének támogatása adatvizualizációs eszközökkel
: Lotharidesz Máté László
: Lotharidesz Máté László
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása
: Végh Adrien Enikő
: Végh Adrien Enikő
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet
: Szele Réka Erzsébet
Manzanos étterem kínálatának elemzése vegetáriánus, ételallergia és szezonalitás szempontjából az nH Budapest Hotelban
: Tóth Virág
: Tóth Virág
Technológiafejlesztő beruházás gazdasági háttere
: Hangai Péter
: Hangai Péter
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
Az üzleti turizmus szerepe az 5 csillagos szállodákban
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Similar Items
-
Vendégkezelés az Nh Budapest City Hotel Frontvonalán
: Stelkovics Anett -
Az NH Budapest City hotel SWOT-analízise
: Kovács Alexandra -
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid -
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca