Újmédia használati szokások
Saved in:
Main Author: | Tóth Bence László |
---|---|
Other Authors: | Bajomi-Lázár Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Újmédia Adobe Everengine Kft. Weblap készítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16510 |
Similar Items
Bankkártya-használati szokások Magyarországon
: Grúz Dávid
: Grúz Dávid
Z generáció és az újmédia kapcsolata
: Skolnikovics Krisztina
: Skolnikovics Krisztina
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna
: Kurucz Imola Anna
Az újmédia hatása a gyermekek művészeti és kulturális értékorientációjára
: Balázs Ivett
: Balázs Ivett
A munkáltatói márka kommunikációs eszközei, gyakorlatai az újmédia platformjain
: Simon Renáta
: Simon Renáta
A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után
: Kiss Villő
: Kiss Villő
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
A hitelkártyák használati és vásárlói szokásainak elemzése hazánkban
: Papp Nóra
: Papp Nóra
A bitcoin fejlődése és használati lehetőségei a jövőben
: Györe József
: Györe József
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor
: Virág Viktor
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Előfizetéses modell összehasonlítása az örökös használati jogot adó licenszeléssel
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
A külföldi és a magyar vendégek spa használati szokásainak összehasonlítása
: Lévay Dóra
: Lévay Dóra
Fenntartható csomagolások kommunikációja és felhasználása a mindennapi használati cikkek körében
: Révész Róbert Dániel
: Révész Róbert Dániel
Férfiak kozmetikum használati szokásai, különös tekintettel az arcápoló készítmények piacára
: Berecz Klára
: Berecz Klára
A blockchain technológia, a kriptopénzek fejlődése és használati lehetőségei a jövőben
: Pető Dániel
: Pető Dániel
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
: Harcsa Lívia
: Harcsa Lívia
Generációk a közösségi médiában - avagy az Y és a Z generáció női tagjainak Instagram használati szokásainak vizsgálata
: Pásztor Kitti Mónika
: Pásztor Kitti Mónika
Sneaker vásárlási szokások Magyarországon
: Lódi Dominik László
: Lódi Dominik László
Azért a gyógyvíz az úr! ─ Balneológiai hatástanulmány a hazai 50-70 éves korosztály gyógyfürdő használati szokásairól, fürdőgyógyászati kezelésekkel kapcsolatos attitűdjéről
: Boros Emese
: Boros Emese
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Published: (2014)
: Balogh Bence
Published: (2014)
A hazai rádiózási szokások vizsgálata
: Nagy Bence
: Nagy Bence
Vásárlási szokások a nyomtatás világában
: Sutus László György
: Sutus László György
Szakmai idegen nyelv használati területei a munkahelyen, fejlesztési lehetőségek - Mi motiválhatja a munkavállalókat az idegen nyelvtudás fejlesztésére, illetve további idegen nyelvek tanulására?
: Radván Réka Tamara
: Radván Réka Tamara
Dohányzási Szokások
: Görbe Róbert
: Görbe Róbert
Múzeumlátogatási szokások
: Hollós Ráhel
: Hollós Ráhel
Autózási és autójavítási szokások elemzése Magyarországon
: Tóth János
: Tóth János
Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Similar Items
-
Bankkártya-használati szokások Magyarországon
: Grúz Dávid -
Z generáció és az újmédia kapcsolata
: Skolnikovics Krisztina -
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin -
Politikai énmárka, avagy magyar politikusok kommunikációja az újmédia korában
: Kurucz Imola Anna -
Az újmédia hatása a gyermekek művészeti és kulturális értékorientációjára
: Balázs Ivett