Egyetemi toborzás stratégia kialakítása, Az IBM Hungary ISSC-nél
Saved in:
Main Author: | Horváth Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. Tamás |
Kulcsszavak: | Toborzás-kiválasztás Egyetemi kapcsolatok Toborzási stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16630 |
Similar Items
Az IBM Hungary ISSC Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése
: Veszprémi Borbála
: Veszprémi Borbála
Az IBM ISSC Hungary Kft. Minőségmenedzsment rendszerének vizsgálata
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Az IBM marketingkommunikációja az egyetemi kapcsolatok tükrében
: Pazicska Katalin
: Pazicska Katalin
IBM az új korszak hajnala
: Aradi-Kovács Kitti
: Aradi-Kovács Kitti
Az IBM vállalatértékelése
: Pecz Tamás
: Pecz Tamás
Számlázási folyamatok és az ezt támogató rendszerek az IBM-nél
: Földvári Viktor
: Földvári Viktor
Online kommunikációs stratégia kialakítása egy gyógyszertárban
: Lénárt Balázs
: Lénárt Balázs
Sikeres keresőmarketing stratégia kialakítása 2012-ben
: Engelhardt Márk
Published: (2013)
: Engelhardt Márk
Published: (2013)
Kereskedelmi stratégia kialakítása a magyar tőkepiacon
: Bánsági Csaba
: Bánsági Csaba
Fejlődés az élvonalban- Szervezési és szervezeti folyamatjavítás az IBM DSS Kft.-nél
: Kohajda Zsófia
: Kohajda Zsófia
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata az IBM DSS Kft-nél
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
Toborzás, kiválasztás és munkaerő megtartás az Eagle Ottawa Hungary Kft-nél
: Varró Dorina
: Varró Dorina
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
Az IBM Global Financing számviteli ellenőrzési folyamatainak bemutatása
: Kovácsik László
: Kovácsik László
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
Mesterséges Intelligencia az Egyetemi Oktatásban Útmutató Oktatóknak
: Marciniak Róbert
Published: (2024)
: Marciniak Róbert
Published: (2024)
A minőségirányítás szerepe, fejlődése az IBM Vállalatcsoport beszerzésének folyamatában
: Goron Bettina
: Goron Bettina
IBM's commercial activity in the market – the role of IGF and the impact of Kyndryl
: Sipos András
: Sipos András
Az IBM válasza az Olaszországban bevezetett kötelező elektronikus számlázás kihívásaira
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Az employer branding és a toborzás kapcsolata a BorgWarner Hungary Kft.-nél
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
Vállalati stratégia kialakítása, elemzése a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Czibolya Cintia
: Czibolya Cintia
Kontrollrendszerek kialakítása és működtetése az ATEKNEA Solutions Hungary Kft-nél
: Bartos Lejla
: Bartos Lejla
IBM Data Storage System IT Kft raktározási folyamatainak bemutatása és számlagenerálás egyszerűsítése az Agility Magyarország Kft-nél
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
Recruiter pozíció kompetenciamodelljének kialakítása a Robert Bosch Hungary-nél
: Rózsa Anita Éva
: Rózsa Anita Éva
Internetvaluták és egyetemi közösségi valuta realitása
: Csontos Levente
: Csontos Levente
Oktatókkal szembeni elvárások egyetemi álláshirdetések alapján
: Fűzi Beatrix Zsuzsanna, et al.
Published: (2023)
: Fűzi Beatrix Zsuzsanna, et al.
Published: (2023)
Feladatok egyetemi hallgatók számára a ChatGPT korában Az egyetemi pénzügyi oktatás példája
: Komáromi György
Published: (2023)
: Komáromi György
Published: (2023)
IBM Planning Analytics és Excel VBA makrók integrálása az üzleti teljesítménymenedzsmenthez
: Siraky Rebeka
: Siraky Rebeka
Toborzás és kiválasztás az MKB Bank Zrt.-nél
: Legányné Kátai Andrea
: Legányné Kátai Andrea
Toborzás, kiválasztás, és az Assessment Center alkalmazása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Horváth Mihály
: Horváth Mihály
How to engage employees considered to be innovators to turn the introduction of IBM Connections into success.
: Malata Alexandra Dorina
: Malata Alexandra Dorina
A mesterséges intelligencia lehetőségei az üzleti életben az IBM innovációs megoldásain keresztül
: Hábetler Annamária
: Hábetler Annamária
Az egyetemi hallgatók és a soft skillek kapcsolata
: Orosz Vivien
: Orosz Vivien
Egy kétéves egyetemi képzés megvalósíthatósága pálinkagasztronómia szakterületen
: Pavlicsek Csaba
: Pavlicsek Csaba
Egy egyetemi közösségi tér vizsgálata közösségfejlesztői megközelítésben
: Kőhalmi Adél Emília
: Kőhalmi Adél Emília
A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése egyetemi szakmai képzésben
: Takács Anna, et al.
Published: (2024)
: Takács Anna, et al.
Published: (2024)
Innovációs stratégia Kulcs a jövőhöz "Egy állami cég innovációs stratégiájának kialakítása”
: Lászlóné Harangozó Bettina
: Lászlóné Harangozó Bettina
Similar Items
-
Az IBM Hungary ISSC Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése
: Veszprémi Borbála -
Az IBM ISSC Hungary Kft. Minőségmenedzsment rendszerének vizsgálata
: Kovács Ádám -
Az IBM marketingkommunikációja az egyetemi kapcsolatok tükrében
: Pazicska Katalin -
IBM az új korszak hajnala
: Aradi-Kovács Kitti -
Az IBM vállalatértékelése
: Pecz Tamás