Ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése az S.C. Lion Victoria S.R.L-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Böröczky Péter |
---|---|
További közreműködők: | Fülöp Dr. Sándor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management CRM szoftver Renault Romania |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16717 |
Hasonló tételek
Az alkalmazottak és a vezetőség közötti kommunikáció jelentősége a Dr. OFFICE Group S.R.L. kultúrájában
: Bod Szidónia Magdolna
: Bod Szidónia Magdolna
Marketing strategy through the example of the Groupama Insurance SC
: Orbán Tímea
: Orbán Tímea
Introducing supply chain through C&L Group
: Bak Milán
: Bak Milán
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella
: Szabó Daniella
A Lion’s Locker marketingstratégiájának jelenlegi helyzete és jövőbeni lehetőségei
: Molnár Dóra Judit
: Molnár Dóra Judit
TCP chat alkalmazás fejlesztése C# nyelven
: Sár Milán
: Sár Milán
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A Lions- és Rotary Clubok tevékenységének összehasonlítása a soproni fiókszervezeteinek példáján keresztül
: Holly Dávid
: Holly Dávid
A bp p.l.c. társadalmi felelősségvállalása fenntarthatósági és környezetvédelmi szempontból
: Dankházi Adrienne Flóra
: Dankházi Adrienne Flóra
Az SC Outlet Kft és leányvállalatainak beolvadással történő átalakulása, sajátos számviteli elszámolása
: Lingvai Brigitta
: Lingvai Brigitta
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Automatizált biztonsági képmentést végző szoftver fejlesztése C# nyelven
: Kiss Csaba
: Kiss Csaba
Munkaidő nyilvántartó alkalmazás fejlesztése és dokumentálása C# nyelven
: Bárány Dóra Magdolna
: Bárány Dóra Magdolna
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A nonprofit szektor működésének bemutatása, a Sportország SC Közhasznú Non Profit Kft. példáján
: Dénes Richárd Tibor
: Dénes Richárd Tibor
Az innováció jelentősége, folyamatfejlesztési projekt R2R területen
: Móri Nándor
: Móri Nándor
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
Automatizált kereskedő algoritmusok fejlesztése devizapárokra és részvényekre „R” segítségével
: Gyurkó Dávid
: Gyurkó Dávid
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika
: Drexler Mónika
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Az SAP vállalatirányítási rendszer R/3 és S/4 szoftver felületeinek összehasonlíthatósága
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Az R-Kord Építőipari Kft. költséggazdálkodása
: Rácz Petra
: Rácz Petra
Programozás C# nyelven – Fitnesz bérlet és fogyasztás nyilvántartó rendszer
: Somogyi Gábor
: Somogyi Gábor
A kódrefaktorálás hatékonyságának mérése C#-ban
: Petrovics Péter Patrik
: Petrovics Péter Patrik
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A C1 cafeteria rendszer működése Software as a Service alapokon
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
Az MR.C Ügyviteli Rendszer bemutatása az IBUSZ értékesítési folyamatán keresztül
: Fehér Anita
: Fehér Anita
Az R-let Kft. egyszerűsített végelszámolásának bemutatása
: Hutter Éva
: Hutter Éva
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
A vállalat ügyfélkapcsolati rendszerének bemutatása a lakosság ügyfélkapcsolatának segítségével
: Dróth Zoé
: Dróth Zoé
Motiváció és ösztönzési rendszer fejlesztése az Innosmart Kft-nél
: Tóth Aliz
: Tóth Aliz
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Hasonló tételek
-
Az alkalmazottak és a vezetőség közötti kommunikáció jelentősége a Dr. OFFICE Group S.R.L. kultúrájában
: Bod Szidónia Magdolna -
Marketing strategy through the example of the Groupama Insurance SC
: Orbán Tímea -
Introducing supply chain through C&L Group
: Bak Milán -
Ügyfélkapcsolati rendszer bemutatása, kihívásai a Coolbridge Kft-nél
: Szabó Daniella -
A Lion’s Locker marketingstratégiájának jelenlegi helyzete és jövőbeni lehetőségei
: Molnár Dóra Judit