A tervezés szerepe a vezetői döntésekben különös tekintettel az olajipari trendek hatására a lovászi Oiltech Kft-ben
Elmentve itt :
Szerző: | Cséplő Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Deákné Gál Anikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | olajipar vállalati stratégia vezetői számvitel piaci trendek hatékonyság üzleti tervezés - vállalkozástervezés - működési terv Oiltech Kft. (Lovászi) Lovászi |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16824 |
Hasonló tételek
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes
: Vajmi Ágnes
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka
: Sermesic Anna Rebeka
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita
: Lengyel Anita
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Leltározási tevékenység vizsgálata egy olajipari társaságban, valamint kapcsolata a beszámolóval
: Balázs Dávid
: Balázs Dávid
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita
: Zelovics Zita
A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
: Sztyéhlik Dominika
: Sztyéhlik Dominika
Egy gáz-és olajipari vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Bölkény Eleonóra
: Bölkény Eleonóra
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
Trendek, változások az ellátási láncokban a technológiai fejlődés hatására
: Bándy Gergely
: Bándy Gergely
Nemzetközi és hazai trendek az egészségügyben, különös tekintettel a gyógyszeripar jelentőségére
: Birinyi Orsolya
: Birinyi Orsolya
Egy olajipari termékvonalon lévő üzem kapacitás-kihasználtságának tervezése, elemzése és változásának eredményességre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Mészáros János
: Mészáros János
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
Hogyan változott a vezetői információs rendszerek piaca a válság hatására?
: Csik Andrea
: Csik Andrea
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Fenntarthatósági szempontok érvényesítésének lehetőségei a beszerzési döntésekben és a szállítói teljesítmény megítélésben
: Germuska Anett
: Germuska Anett
Vezetői szemléletváltás egy multinacionális kutatás-fejlesztési vállalatnál a Lean hatására
: Bakó Mónika
: Bakó Mónika
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának elemzése, különös tekintettel a felelős és fenntartható fogyasztásra való hatására
: Szerencsi Anasztázia
: Szerencsi Anasztázia
Az önkormányzatok bevételi szabályozó rendszerének bemutatása, különös tekintettel a normatív támogatások feladat-ellátásra gyakorolt hatására
: Bárány Eszter
: Bárány Eszter
Az Y generáció munkaerőpiaci helyzetének vizsgálata, különös tekintettel a vezetői tapasztalat szerepére
: Lancz Mirella
Megjelent: (2014)
: Lancz Mirella
Megjelent: (2014)
Olaszország külgazdasági kapcsolatrendszere és annak változásai a válság hatására, különös tekintettel a mediterrán államokkal való kapcsolatra
: Kovács Lilla Júlia
: Kovács Lilla Júlia
Revenue Management, és az azt kiszolgáló IT alkalmazások szerepe a vállalati döntésekben a Malév Zrt.-nél
: Wágner József
: Wágner József
A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében
: Kónya Dániel
: Kónya Dániel
A 2007-ben kezdődött pénzügyi válság kialakulása, lefolyása, eddigi és várható hatásai a világgazdaságra, különös tekintettel Magyarországra és Ukrajnára
: Iszlai Gábor
: Iszlai Gábor
Adatbányászati trendek
: Takács Gabriella Ágnes
: Takács Gabriella Ágnes
Nyomtató vásárlási szokások a digitaliztáció hatására
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
A blogok szerepe a PR-ben
: Balyó Zsófia Mária
: Balyó Zsófia Mária
A tervezés, mint vezetői funkció jelentősége és gyakorlati alkalmazása a Bourns Alkatrészgyártó Kft-nél
: Farkas Renáta
: Farkas Renáta
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
Egyetemes tervezés
: Marót Ádám
Megjelent: (2007)
: Marót Ádám
Megjelent: (2007)
Miként játszik szerepet a vállalatok felelősségvállalása a fogyasztói döntésekben – mit tesz egy felelős vállalat, hogy felkeltse fogyasztói érdeklődését
: Oroszi Eszter Edit
: Oroszi Eszter Edit
Egy nemzetközi könyvvizsgáló cég munkahelyi belső képzéseinek változásai a COVID-19 világjárvány hatására a globális és hazai tréningpiaci trendek tükrében
: Turcsányi Alexandra
: Turcsányi Alexandra
Vendégtípusok a HOTREC-ben
: Csemer Virgínia
: Csemer Virgínia
Hasonló tételek
-
A minőség-ellenőrzés szerepe az Oiltech Kft. minőségirányítási rendszerében
: Vajmi Ágnes -
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka -
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita -
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia -
Leltározási tevékenység vizsgálata egy olajipari társaságban, valamint kapcsolata a beszámolóval
: Balázs Dávid