A Next Level cég online marketingjének elemzése és bemutatása
Saved in:
Main Author: | Tóth Dóra Csenge |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay László |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | nextlevel Online Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16950 |
Similar Items
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata
: Süli-Csontos Adél Kata
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint
: Budai Bálint
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin
: Varga Ágnes Katalin
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése
: Szeles Dorottya Ilona
: Szeles Dorottya Ilona
ÚJDONSÁGOK ÉS TRENDEK A SZÁLLODA ONLINE MARKETINGJÉNEK ÜZEMELTETÉSÉBEN
: Tuncsik Amanda
: Tuncsik Amanda
Moral economics - From a theoretical basis to building the next economic system
: Hajnal Zsófia
: Hajnal Zsófia
Leveling folyamat bemutatása egy vállalaton belül
: Bárdos Fanni
: Bárdos Fanni
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása
: Tóth Bernadett Beáta
: Tóth Bernadett Beáta
Infrastructural Networks On Global Level
: Osváth László
Published: (2017)
: Osváth László
Published: (2017)
Managing change on corporate level
: Szalontai Péter
Published: (2011)
: Szalontai Péter
Published: (2011)
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei
: Krupánszky Eszter
: Krupánszky Eszter
A 89.5 Music FM bemutatása, Facebook marketingjének elemzése, illetve hatásának vizsgálata
: Czabányi Enikő
: Czabányi Enikő
A befektetési alapok világa és azok létrehozási folyamatáról a Budapest Next Technológia befektetési alap segítségével
: Szántó Bendegúz
: Szántó Bendegúz
A természetvédelmi területek látogatói marketingjének teljesítmény- és hatásvizsgálata.
: Kenéz Timea
: Kenéz Timea
Erste Bank Hungary Zrt. kommunikációs tevékenységének, ügyfélkapcsolatának és marketingjének elemzése és fejlesztési lehetőségeinek bemutatása
: Franchi Ivan Dino
: Franchi Ivan Dino
Optimizing inventory levels against varying demand
: Bolla Sarolta
Published: (2013)
: Bolla Sarolta
Published: (2013)
Felhő alapú szolgáltatások marketingjének bemutatása a Microsoft Office 365 szolgáltatásán keresztül
: Téglás András
Published: (2014)
: Téglás András
Published: (2014)
A zeneipar marketingjének fejlődése a social media hatására
: Mesa-Mayo Gábor
: Mesa-Mayo Gábor
The relationship between the education level & personal financial management
: Adigozalov Zulfugar
: Adigozalov Zulfugar
A leveling folyamatok bemutatása a Robert Bosch Automotive Steering Kft-nél
: Casarini Fanny
: Casarini Fanny
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
VAT Fraud in domestic and in EU level, countermeasures of the relevant authorities
: Balogh Alexander
: Balogh Alexander
Different approaches of sustainable development. The global level, the EU guideline and the succes of local implementations
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Dynamics and development of the region, shifts in economic and political power and influence. Possibility to reproduce the Next Silicon Valley- analysis of Silicon Valley as a region
: Suleymanli Elvin
: Suleymanli Elvin
The impact of staff incentives in the motivation levels of hospitality employees the case of Corinthia Hotel Budapest
: Jhonatan Caballero
: Jhonatan Caballero
Two possible methods of examining environmental load at macro and micro levels
: Gyarmati László
Published: (2023)
: Gyarmati László
Published: (2023)
The Potential of Higher-level Vocational Trainings in Business in the Area of Competence Development
: Kárpáti-Daróczi Judit
Published: (2022)
: Kárpáti-Daróczi Judit
Published: (2022)
Online marketing egy kiválasztott cég tükrében
: Tóth-Barta Donatella
: Tóth-Barta Donatella
A critical analysis of waste management and the level of food waste in the hospitality industry
: Zsigri Máté
: Zsigri Máté
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
Controlling-rendszerek bemutatása egy kereskedelmi cég viszonylatában
: Farkas Dorottya Csenge
: Farkas Dorottya Csenge
A kontrolling szerepe az uniós pályázatkezelés Service Level Agreement típusú finanszírozásában
: Simon Attila
: Simon Attila
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Finding the most efficient method to increase the level of employee satisfaction at Fagron Netherlands HQ
: Pócs Gergely Márió
: Pócs Gergely Márió
Ösztönzési rendszerek kialakítása és fejlesztése a Multi Level Marketing alapú mátrix szervezetben
: Ujfalusi Réka
: Ujfalusi Réka
Microsoft Exchange level 2-es e-mail szupportálásának bevezetése ( insourcing ) nagyvállalati környezetben
: Nagy Péter
: Nagy Péter
Similar Items
-
A Cloudcomfort online marketingjének vizsgálata
: Süli-Csontos Adél Kata -
A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése
: Budai Bálint -
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid -
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin -
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra