Globális és lokális márkák vizsgálata a Balanced Scorecard által a Nestlé Hungária Kft.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Végh Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Korom Dr. Erik |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Balanced scorecard (= kiegyensúlyozott mutatószámrendszer) Márka Stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17112 |
Hasonló tételek
Balanced Scorecard a DAKÖV Kft.-nél
: Pásztor Zoltán Ákos
: Pásztor Zoltán Ákos
A Balanced Scorecard kialakítása az Alstom Hungária Zrt. Erőműszerviz üzletágánál
: Szabó Ildikó
: Szabó Ildikó
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Koncepcionális modell a Fenntarthatósági Balanced Scorecard kialakítására
: Mattiassich Enikő
Megjelent: (2023)
: Mattiassich Enikő
Megjelent: (2023)
Projektek megvalósítása a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Pakai Ádám
: Pakai Ádám
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
A balanced scorecard alkalmazása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Varga Kinga Eliza
: Varga Kinga Eliza
A Balanced Scorecard alkalmazása az OilMaster vállalatnál
: Kiss Tamás
: Kiss Tamás
A Balanced Scorecard bevezetése egy mérnöki tanácsadó cégnél
: Kiss Anett
: Kiss Anett
Stratégiai tervezés és Balanced Scorecard egy termelő vállalkozásnál
: Brantmüller Judit
: Brantmüller Judit
Balanced Scorecard bevezetése és alkalmazása egy kereskedelmi vállalkozásnál
: Polányi Edit
: Polányi Edit
A logisztikai szolgáltatók teljesítményének mérése a Balanced Scorecard bemutatásával
: Gáspár Tamás
: Gáspár Tamás
Teljesítményértékelés és a fejlesztés a Nestlé Hungária Kft-nél
: Pálosi Zsuzsanna
: Pálosi Zsuzsanna
Egy kiegyensúlyozott társadalmi mutatószámrendszer (Social Balanced Scorecard – SBSC) körvonalai
: Marosán György
Megjelent: (2016)
: Marosán György
Megjelent: (2016)
A Balanced Scorecard alkalmazása két eltérő tulajdonosi hátterű magyar banknál
: ubránkovics ádám
: ubránkovics ádám
BALANCED SCORECARD BEVEZETÉSE ÉS GYAKORLATA EGY KONKRÉT VÁLLALKOZÁS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Löwin Zita
: Löwin Zita
Bellis Egészségtár Kft. teljesítménymérési rendszere és a Balanced Scorecard implementálása logisztikai vonatkozásban
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
Globális kultúrák és lokális stratégiák a HR szerepe a vegyesvállalati kultúrák kezelésében
: Garai Melinda
: Garai Melinda
Balanced Scorecard teljesítménymérési modell kialakítása a CIB Bank Zrt. nagyvállalati üzletágában
: Hipszki Nóra
: Hipszki Nóra
Tehetséggondozás és a felnőttek képzésének folyamata a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Hausmann Aliz
: Hausmann Aliz
A standard költségszámítás kialakítása és értékelése a Nestlé Hungária Kft-nél
: Orosz Lilla
: Orosz Lilla
A coaching kultúra elterjesztésére irányuló törekvések a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Veres Dávid
: Veres Dávid
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Balanced Scorecard szervezetirányítási módszer bevezetésének kidolgozása a Tízpróba Magyarország Kft. példáján keresztül
: Falusi Bettina Éva
: Falusi Bettina Éva
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A Balanced Scorecard kidolgozása és bemutatása egy KKV vállalatban, a Perscriptor Könyvelőirodában
: Domján Dóra
: Domján Dóra
A Balanced Scorecard elméleti megközelítése és lehetséges előnyei egy konkrét vállalat esetében
: Lovas Lilla Emília
: Lovas Lilla Emília
Üzleti intelligencia mutatók, KPI-ok és Balanced Scorecard-ok készítése és alkalmazása
: Varga Szabolcs
: Varga Szabolcs
Balanced Scorecard alkalmazásának lehetősége a magyarországi KKV szektorokban a „Mould Tech” Kft. példáján keresztül
: Sikler Henrietta
: Sikler Henrietta
Az üzleti intelligencia szerepe a Nestlé Hungária Kft. életében
: Szendrei Gergő
: Szendrei Gergő
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Közösségi finanszírozás lokális és globális szinten A Brancs a magyar Kickstarter?
: Szücs Veronika
: Szücs Veronika
A makrokörnyezet változásának hatása a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. középtávú üzleti stratégiájára és Balanced Scorecard rendszerére
: Szénási Renáta Márta
: Szénási Renáta Márta
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
A Nestlé Hungária Kft. útja az ISO 27001 tanúsítvány megszerzése felé
: Kiss Rebeka
: Kiss Rebeka
“Think global, act local”, avagy a stratégiai menedzsment globális, lokális és glokális kihívásai a Knauf Építőipari Kft.-nél
: Hencsel Veronika
: Hencsel Veronika
Optimizmus - a hajtóerő? Az optimizmus teljesítményre gyakorolt hatásának vizsgálata a Nestlé Hungária Kft. szerencsi gyárában
: Trócsányi Tímea
: Trócsányi Tímea
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
A Krisztus - katonaság fennmaradásának és lokális szerepének vizsgálata
: Dalanics Anna
: Dalanics Anna
Hasonló tételek
-
Balanced Scorecard a DAKÖV Kft.-nél
: Pásztor Zoltán Ákos -
A Balanced Scorecard kialakítása az Alstom Hungária Zrt. Erőműszerviz üzletágánál
: Szabó Ildikó -
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród -
Koncepcionális modell a Fenntarthatósági Balanced Scorecard kialakítására
: Mattiassich Enikő
Megjelent: (2023) -
Projektek megvalósítása a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Pakai Ádám