The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Richárd
További közreműködők: Renner Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online Marketing
Vásárlói elégedettség
Esettanulmány
Google Adwords
Buitenleven
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/17578

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg17578
005 20200326064048.0
008 180531suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Szabó Richárd 
245 1 4 |a The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness  |c Szabó Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Online marketing eszközök használta a vásárlói elégedettség növelése érdekében 
246 1 1 |a The Implementation of Online Marketing Tools to raise customer awareness 
520 3 |a - 
695 |a Online Marketing 
695 |a Vásárlói elégedettség 
695 |a Esettanulmány 
695 |a Google Adwords 
695 |a Buitenleven 
700 1 |a Renner Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/17578/1/2%20p%C3%A9ld%C3%A1nyban%20nyomtatni__SZAKDOLRAD_THESIS_ASIS-1718-Y4S2-Richard-Szabo-2119104-CONFIDENTAL.pdf  |z Dokumentum-elérés