Telenor termékek piaci elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Telenor Magyarország Zrt. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/17887 |
Hasonló tételek
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel
: Vörös Gábor Dániel
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland
: Kiss László Roland
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián
: Nagy Krisztián
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika
: Krisztik Erika
A kínai import folyamatának vizsgálata és elemzése a Telenor Magyarország Zrt. egy beszállítóján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Telenor Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése 2009-2012 évi beszámolók alapján
: Magyari Norbert
: Magyari Norbert
A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Göncz Krisztián
: Göncz Krisztián
A projektfinanszírozás sajátosságai egy megvalósult projekt példáján keresztül - A Telenor Magyarország Zrt. béren kívüli juttatásainak megváltoztatása
: Koplányi Petra
: Koplányi Petra
Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei
: Bognár Bálint Sándor
: Bognár Bálint Sándor
Kézműves sajtok piaci lehetőségeinek vizsgálata a hazai kistermelők által készített termékek vonatkozásában
: Kiss János Krisztián
: Kiss János Krisztián
A hazai unit-linked termékek a tiszta részvény eszközalapok elemzése
: Ferenczi Gábor Ádám
: Ferenczi Gábor Ádám
A klímaváltozás hatásai az agráripari termékek gyártásában
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
A hamisított termékek kereskedelme
: Herczeg Bianka
: Herczeg Bianka
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
Innovatív termékek a dohánypiacon
: Kruppai Zita
: Kruppai Zita
Szállodahajók, mint különleges termékek
: Vörös Attila
: Vörös Attila
Árupiaci termékek kereskedési lehetőségei
: Élő Szilárd
: Élő Szilárd
Hamisított termékek a gazdaságban
: Tőkés Vanda
: Tőkés Vanda
Egy vállalat stratégiai elemzése és, piaci lehetőségeinek vizsgálata
: Szima Ádám Barna
: Szima Ádám Barna
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
www.csakatolnamegyei.hu - Tolna megyei helyi termékek, kézműves termékek online értékesítési lehetőségének vizsgálata
: Dorn Ernő
: Dorn Ernő
A kínai termékek imázsa Magyarországon
: Kozma Diána
: Kozma Diána
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
A HUPX Csoport hosszú távú fizikai szállítású termékek piacán kereskedett termékek esetleges pénzügyi eszközzé nyilvánításával járó kockázatok feltárása és elemzése
: Töreki Richárd
: Töreki Richárd
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Nagyvállalatok piaci elemzése - Vörösvár Kft.
: Nyári Balázs
: Nyári Balázs
Az elektromos autók sajátosságainak elemzése a Nissan Leaf piaci helyzetének tükrében.
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
A labdarúgás gazdasági modernizációja és a fiatal hátvédek piaci értékének elemzése
: Horváth Béla
: Horváth Béla
A Flaga Gáz Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Horváth József
: Horváth József
A labdarúgás gazdasági modernizációja és a fiatal hátvédek piaci értékének elemzése
: Horváth Béla
: Horváth Béla
Egy szálloda költség- és eredményalakulásának átfogó elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Kulcsár-Horváth Alexandra
: Kulcsár-Horváth Alexandra
Hasonló tételek
-
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel -
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn -
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland -
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián -
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika