Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vállalati felelősségvállalás CSR InterContinental Budapest Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest Szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18063 |
Hasonló tételek
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Versenytárselemzés és értékesítési stratégiák az InterContinental Budapest szállodában
: Lakatos Károly
: Lakatos Károly
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Az InterContinental Budapest Club Lounge bemutatása és SWOT-elemzése
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
Az IHG Rewards Club és InterContinental Ambassador tagok elégedettségének növelése az érkezéstől a távozásig az InterContinental Budapest példáján
: Martos János András
: Martos János András
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
The functions, activities and importance of the Club Lounge in regards of Guest Relations at InterContinental Budapest
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Az emberi erőforrás fejlesztés módszertana az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Horváth Luca
: Horváth Luca
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
A Covid-19 vírus hatásainak elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Fábián Karolina
: Fábián Karolina
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
The importance of hotel loyalty programs; presented through the IHG Rewards Club at InterContinental Budapest
: Tóth Ágnes Gabriella
: Tóth Ágnes Gabriella
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Vendégkapcsolati eszközök és vendégvélemény-kezelési módszerek elemzése az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Béres Nikolett
: Béres Nikolett
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
A Delphi Elektronikus Disztribúciós rendszer bevezetésének hatása az InterContinental Budapest szálloda sales tevékenységére
: Dudinszky Mária
: Dudinszky Mária
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
Az InterContinental Hotel Budapest Food and Beverage részleg hatékonyságának elemzése minőség-vendégelégedettség-vezetői döntések kapcsolatában
: Tézli Cintia
: Tézli Cintia
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Az InterContinental Budapest rendezvénytevékenysége 2015-2019 között, illetve a COVID19 hatása a 2020-as évre
: Mányoki Fanni
: Mányoki Fanni
Hasonló tételek
-
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi -
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni