Ugrás a tartalomra
VuFind
  • Bejelentkezés
    • Magyar
    • angol
Összetett keresés
  • CustomAir Services – The key t...
  • Tétel idézése
  • Küldés e-mail-ben
  • Nyomtatás
  • Tétel exportálása
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Hozzáadás a kedvencekhez
  • Permanent link
Borítókép

CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rigó Krisztina
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:customer service
aviation
service quality
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18267
  • Példányok
  • Leíró adatok
  • Üzenet
  • Hasonló tételek
  • Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)

Dokumentum elérés

Dokumentum-elérés

Hasonló tételek

  • Enhancing Customer Satisfaction and Loyalty through Service Dominant Logic A Customer Journey Analysis of Pang Dong Lai Trading Group in the Omni-Channel Retail Landscape
    ‌: Liu Jintao
  • Customer Loyalty and Loyalty Programs in the Hospitality Industry With Focus on Hotels' Profile and Location
    ‌: Hujber Dóra
  • Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
    ‌: Hevesi Dejan Ernő
  • Service Delivery And Customer Satisfaction In The Hospitality Industry (The Case Of Coconut Groove Regency Hotel)
    ‌: Amoah Michael
  • Reverse logistics with regards to return services and its impact on customer satisfaction
    ‌: Tran Van Khai

Keresési lehetőségek

  • Keresési előzmények
  • Összetett keresés

További keresési lehetőségek

  • Böngészés
  • Betűrend szerinti listázás
  • Legújabb tételek

Segítségre van szüksége?

  • Keresési segédlet
  • GYIK