Internetes impulzusvásárlásra való hajlandóság az Y és az X generáció függvényében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lajos Norbert
További közreműködők: Józsa László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Impulzusvásárlás
Y generáció
X generáció
Vásárlási szokások
Fogyasztói szokások
Online kereskedelem
Kérdőives felmérés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18351
Leíró adatok
Kivonat:Számtalan kutatás létezik az impulzusvásárlásról, azonban a mai napig korlátozott tudással rendelkezünk erről a nehezen megfogható jelenségről. Ez a kutatás ennek a meglévő tudáshalmaznak a kibővítésére hivatott, mely a kutatásban résztvevő alanyok fogyasztói szokásainak feltérképezésével az internetes impulzusvásárlásra való hajlandóságot fedi fel két fogyasztói generáció fényében.