Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
Elmentve itt :
Szerző: | Papp Mirtill Beáta |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Lojalitás Marketing Kereskedelmi vállalati stratégia Marketingstratégia Elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18512 |
Hasonló tételek
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A Győrvári Optika Kft. online marketingtevékenysége
: Szabó Nóra
: Szabó Nóra
Raktározási tevékenység az eOptika Kft-nél
: Juhász Jácint Béla
: Juhász Jácint Béla
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit
: Fórizs Réka Judit
Beszállítói értékelési rendszer bevezetése az eOptika Kft-nél
: Oroszki Márk
: Oroszki Márk
A TŐKESZERKEZETTEL KAPCSOLATOS ELMÉLETEK ÉRVÉNYESÜLÉSE A GYAKORLATBAN, AZ ESSILOR OPTIKAI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG PÉLDÁJÁN
: Balázs Ágnes
: Balázs Ágnes
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
Egy budapesti optika marketing tevékenységének bemutatása és a vásárlói igények felmérése
: Vincze Levente Barnabás
: Vincze Levente Barnabás
Az O3 Optika Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Poórné Vidinszki Diána
: Poórné Vidinszki Diána
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
A régiós különbségek hatása az európai Carlstar Group különböző szegmenseinek marketingstratégiájában
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Az Essilor Optikai Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzeténel értékelése 2011-2012-2013. év adatai alapján, kiterjesztve a marketing költségek vizsgálatával.
: Sindler Zsuzsanna
: Sindler Zsuzsanna
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra
: Novák Petra
A munkaerőpiac női aspektusai.Karrierépítés és vezetővé válás a nők körében
: Papp mirtill Fatime
: Papp mirtill Fatime
A Gyógyszertár Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése benchmarking segítségével
: Márfi Mirtill
: Márfi Mirtill
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Települési hulladékgazdálkodás az EU-csatlakozás előestéjén, különös tekintettel egy vasi községre
: Sütő Mirtill
: Sütő Mirtill
A vállalkozás logisztikai rendszere, raktározási- készletgazdálkodási rendszere, informatikai támogatása
: Máthé Mirtill
: Máthé Mirtill
Önkormányzati Intézmény költségvetés-tervezési, finanszírozási, gazdálkodási rendszere
: Lelkes Mirtill
: Lelkes Mirtill
A Zyntern.com Állásportál felületének digitális elemzése a Z és Y generációk körében
: Weiler Mirtill
: Weiler Mirtill
Embereket vezetEQ
: Izracska Mirtill
: Izracska Mirtill
Comparing the Economic and Financial Crisis of 2008-2009 with the crisis triggered by the Coronavirus in 2020 in Hungary
: Velky Mirtill
: Velky Mirtill
Digitalizációs igény a kulturális turizmusban az Y és Z generáció utazásai nyomán
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Az SW Umwelttechnik Magyarország Kft. pénzügyi és gazdasági elemzése
: Jeschek Beáta
: Jeschek Beáta
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Dark Black Kft. gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
Az INTERFA Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján
: Kuti Beáta
: Kuti Beáta
A kontrolling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze a SMARTFRONT Kft-nél
: Engi Beáta
: Engi Beáta
Lean alapú folyamatfejlesztés egy szolgáltató központban
: Lajkó Cecília Mirtill
: Lajkó Cecília Mirtill
Családi kedvezmények alakulása Magyarországon és Németországban
: Raffai Fanni Mirtill
: Raffai Fanni Mirtill
A szervezetfejlesztés irányai napjainkban különös tekintettel a hazai nonbusiness szektorra
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
KFC fogyasztóinak vizsgálata
: Szász Mirtill Katrin
: Szász Mirtill Katrin
A FINO-FOOD Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Bogár Beáta
: Bogár Beáta
Hasonló tételek
-
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter -
A Győrvári Optika Kft. online marketingtevékenysége
: Szabó Nóra -
Raktározási tevékenység az eOptika Kft-nél
: Juhász Jácint Béla -
Kapcsolati marketing és ügyféllojalitás szerepe az Inter Cars Hungária Kft. marketingtevékenységében
: Fórizs Réka Judit -
Beszállítói értékelési rendszer bevezetése az eOptika Kft-nél
: Oroszki Márk