A nők és a szexualitás megjelenítése korunk reklámjaiban és ennek szerepe önmagunk megítélésében
Saved in:
Main Author: | Harmat Rozália |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | nőideál testkép sztereotípia reklámeszközök önértékelés Reklámkampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1887 |
Similar Items
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
A nonverbális kommunikáció szerepe a közösségi média reklámjaiban
: Huba Tímea
: Huba Tímea
Az implementáció szerepe a bérszámfejtési szolgáltatások megítélésében
: Nagy Attila Levente
: Nagy Attila Levente
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin
: Rózsás Katalin
A pénzügyi technológiák szerepe korunk digitális forradalmában
: Major Márton Ferenc
: Major Márton Ferenc
A közösségi szolgálat szerepe az önkéntesség megítélésében és a munkaerőpiaci megjelenésben
: Linzenboldné Kovács Rita
: Linzenboldné Kovács Rita
Korunk légiközlekedése légiközlekedéspolitika és a légitársaságok piaci kihívásai az Európai Unióban és Magyarországon
: Bartal Eszter
: Bartal Eszter
Korunk leghatásosabb médiuma, az ambient
: Horváth Marcell
: Horváth Marcell
A munkahelyi stressz, avagy korunk népbetegsége
: Nagy Anasztázia
: Nagy Anasztázia
A női test megjelenítése a marketingben A Z generáció változó elvárásai
: Bárdosi Panna Lili
: Bárdosi Panna Lili
A munkavállalók tudásának megjelenítése az immateriális javak között
: Zsigri Noémi Zsófia
: Zsigri Noémi Zsófia
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
Jelen korunk komplex környezeti és gazdasági kihívásai ~ pálmaolaj esettanulmány tükrében
: Simon Rita
: Simon Rita
A Heineken márka bemutatása és a márkakép rendezvényeken való megjelenítése
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
: Márkus Kata Zsófia
Published: (2009)
Környezeti számvitel – Fenntarthatósági elvárások megjelenítése a nem pénzügyi jelentésekben
: Viola Judit
: Viola Judit
A termelési oldalról számított GDP és alternatív mérési lehetőségei, fejlesztései és jelentősége a nemzetgazdasági teljesítmény megítélésében
: Lőrincz Zoltán
: Lőrincz Zoltán
Filmturizmus - korunk slágere, avagy a turisztikai marketingben és a desztinációmárkázásban rejlő lehetőségek
: Szombathelyi Flóra
: Szombathelyi Flóra
Táplálkozási zavarok megjelenítése a médiában és hatásuk a közösségekben való aktív részvételre
: Ilyés Lilla
: Ilyés Lilla
A libra lounge étterem itallapján a borok megjelenítése, a pincészetek bemutatása
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Korunk főbb alternatív fehérjeforrásai - rovar alapú élelmiszerek fogyasztási trendjének és fogyasztói elfogadásának vizsgálata
: Bába András
: Bába András
A PÉNZÜGYI INSTRUMENTUMOK IFRS SZERINTI MEGJELENÍTÉSE ÉS ÉRTÉKELÉSE AZ OTP BANK NYRT. GYAKORLATÁBAN
: Palócz Andrea
: Palócz Andrea
Korunk logisztikai kihívásai - Az Ipar 4.0. és a digitalizáció térhódítása fókuszban az Eurosped Zrt.
: Jónás Mercédesz
: Jónás Mercédesz
A kapunyitási pánik megjelenítése a felsőoktatásban résztvevő, pályakezdő előtt álló Y generáció tagjai esetében
: Török Bernadett
: Török Bernadett
A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében
: Adamkó Nikolett
: Adamkó Nikolett
A munkavégzéshez használt gépekkel kapcsolatos költségek megjelenítése és kezelése az SAP használatával a MÁV Zrt.-nél
: Szabó Ottó Richárd
: Szabó Ottó Richárd
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
A Jászság gasztronómiája, és ennek szerepe a helyi vendéglátásban és turizmusban
: Cseperkáló Ildikó
: Cseperkáló Ildikó
VÁLTOZIK A VILÁG – VÁLTOZZON AZ ETIKA IS? (korunk vendéglátás-etikai sajátosságai az Accor Hotels budapesti szállodáin keresztül)
: Izing Orsolya Zita
: Izing Orsolya Zita
A nők szerepe a protokollban
: Törköly Erika
: Törköly Erika
Nők és karrier, nők és vezetés
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Nők szerepe a XXI. század terorrizmusában
: Hőhn Árnika
: Hőhn Árnika
A nők helyzete és szerepe a munkaerő-piacon
: Varga Réka Rita
: Varga Réka Rita
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta
: Salga Brigitta
A nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és karrier, nők és vezetés gender balance a döntéshozó pozíciókban. /
: Kurucz Tamás
: Kurucz Tamás
Korunk ételallergiái - Valós betegség vagy csak hóbort? A vendégek változó igényei az Abacus Business & Wellness Hotel**** Superior szolgáltatásainak tükrében
: Jonácsik Renáta
: Jonácsik Renáta
Az alkotás szükséglete és ennek frusztrációja felnőttkorban
: Bégányi Dorottya Mária
: Bégányi Dorottya Mária
Nők, karrier, család A karrier és család szerepe a nők életében
: Biró Annamária
: Biró Annamária
Tabutémák a médiában A szexualitás megjelenése a médiában
: Losonczi Tímea
: Losonczi Tímea
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Petheő Bence László
: Petheő Bence László
Similar Items
-
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
A nonverbális kommunikáció szerepe a közösségi média reklámjaiban
: Huba Tímea -
Az implementáció szerepe a bérszámfejtési szolgáltatások megítélésében
: Nagy Attila Levente -
Egy szoknya - egy nadrág? A nők reprezentációja és megjelenítése a médiában
: Rózsás Katalin -
A pénzügyi technológiák szerepe korunk digitális forradalmában
: Major Márton Ferenc