A tejfogyasztást növelő marketingelemek vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Kapronczai Péter |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Tej Tej-szív kampány Kutatás Reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18880 |
Hasonló tételek
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba
: Hável Csaba
A vámérték vizsgálata, különös tekintettel a vámértéket növelő tényezőkre
: Borissza László
: Borissza László
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Kontrolling,mint hatékonyságot növelő alrendszer az önkormányzati gazdálkodásban
: Ferencné Kovács Hajnalka
: Ferencné Kovács Hajnalka
Eredmény növelő, költség megtakarító beruházások elemzése a víziközmű ágazatban.
: Istenes Attila
: Istenes Attila
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Ömlesztett gabonatermények fuvarozása során fellépő minőségi problémák és ezek összköltség növelő hatása
: Kóczán-Paksai Annamária
: Kóczán-Paksai Annamária
Kiszállítási hatékonyságot növelő mobil eszköz bevezetése a futároperáció mindennapjaiba egy vezető logisztikai szolgáltató nagyvállalatnál
: Faragó-Dombai Eszter
: Faragó-Dombai Eszter
A hazai kis- és középvállalkozások gazdasági versenyképességét növelő európai uniós támogatások az Európai Unió által nyújtott finanszírozási lehetőségek bemutatása a Gazdasági Operatív Programon keresztül
: Budai Ádám
: Budai Ádám
Vevői elégedettség mérések és vevői elégedettséget növelő intézkedések a magyar szállodaiparban a Covid-19 járvány idején
: Jánosi Szabolcs
: Jánosi Szabolcs
COVID-19 jelentette vezetői kihívások a pénzügyi szektorban
: Kapronczai Péter
: Kapronczai Péter
Milyen módszerekkel őrzi meg egy multinacionális vállalat a költséghatékonyságát és versenyképességét a globális piacon A GE Lighting költséghatékonyságát és versenyképességét növelő módszerek és azok fejlődése
: Gáspár Gábor
: Gáspár Gábor
Egy vállalat társadalmi felelőssége, és hatása a vállalati teljesítményre
: Kapronczai Balázs Márton
: Kapronczai Balázs Márton
Az Európai Unió kohéziós politikája a gyakorlatban Gyártási kapacitást növelő beruházási terv megvalósítása az Amper Metál Kft.-nél
: Báthory Bercel
: Báthory Bercel
Startup vállalkozások pénzügyeinek vizsgálata
: Svraka Péter
: Svraka Péter
A Dobbolt marketingszemléletű vizsgálata
: Kocsis Péter János
: Kocsis Péter János
Beruházási projekt tervezése, vizsgálata a projektmenedzsment nézőpontjából
: Podlovics Péter
: Podlovics Péter
Magyarországi vasúti infrastruktúra fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Rózsa Péter
: Rózsa Péter
Hollandia turisztikai kínálata, idegenforgalmának statisztikai vizsgálata.
: Schäffer Péter
: Schäffer Péter
Ráckevei fotovoltaikus kiserőmű létesítésének gazdaságossági vizsgálata
: Samu Péter
: Samu Péter
Nyílt forráskódú infrastruktúra monitoring megoldások vizsgálata
: Gaál Péter
: Gaál Péter
Közúti fuvarozás bemutatása és problémáinak vizsgálata
: Szakonyi Péter
: Szakonyi Péter
A magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások adózásának vizsgálata
: Fazekas Péter
: Fazekas Péter
A Gorsium-Camp Kft. tevékenységének és költséggazdálkodásának vizsgálata
: Simon Péter
: Simon Péter
Vendéglátóipari szakmai képzések fejlődésének és reformjának vizsgálata
: Molnár Péter
: Molnár Péter
Vállalatirányítási rendszerek technológiai háttere és bevezetésének vizsgálata
: Kulcs Péter
: Kulcs Péter
Katolikus Egyház és közösségeinek vizsgálata mentálhigiénés szempontokkal
: Glavák Péter
: Glavák Péter
A fogyasztói magatartás vizsgálata az élelmiszeriparban
: Sóskuti Balázs Péter
: Sóskuti Balázs Péter
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A Hovány Kft. HR tevékenységének elemzése, felvételi folyamatok vizsgálata
: Bertók Péter
: Bertók Péter
A különböző e-pénzek, és a Bitcoin vizsgálata a gazdaságban
: Fazekas Péter
: Fazekas Péter
A fogyasztói magatartás vizsgálata a videójáték-piacon
: Bőr Péter Ákos
: Bőr Péter Ákos
Egy szálláshely-szolgáltató családi vállalkozás adózási lehetőségeinek vizsgálata
: Mátay Péter
: Mátay Péter
Fogyasztói szokások vizsgálata a fodrász szalonok esetében
: Dalotti Béla Péter
: Dalotti Béla Péter
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Csőd, illetve felszámolási eljárás helyzetének vizsgálata egy adott vállalkozásnál
: Kivágó Péter
: Kivágó Péter
Jövedelmi helyzet, jövedelem-eloszlás vizsgálata statisztikai eszközökkel Magyarországon napjainkban
: Hum Péter
: Hum Péter
Hasonló tételek
-
Kontrolling Tevékenységek Hozzáadott Érték Növelő Szerepe
: Hável Csaba -
A vámérték vizsgálata, különös tekintettel a vámértéket növelő tényezőkre
: Borissza László -
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba -
Kontrolling,mint hatékonyságot növelő alrendszer az önkormányzati gazdálkodásban
: Ferencné Kovács Hajnalka -
Eredmény növelő, költség megtakarító beruházások elemzése a víziközmű ágazatban.
: Istenes Attila