Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Benyeda Helga
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Employer branding
Márkaépítés
Marketing
Profession.hu
Primer kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/18908
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom első részében a generációkat mutattam be, nagyobb részben a munkaerő piaci jellemzőjüket. A második részben a munkáltatói márkát ismertettem bővebben, majd a Profession.hu-nál bemutattam részletesen a kialakulását, fejlődését és folyamatát. A kutatásokban felállított hipotézisekre is választ kaptam, amik az álláskeresési szokásokat vizsgálták X-, Y- és Z- generáció tagjainak körében. Eredményeképpen megtudhattam, hogy valóban a Profession.hu a legismertebb és legtöbbet használt álláskeresési weboldal, a generációk körében nagy mértékben szerepet játszik álláskeresésüknél a munkáltatói márka elemei, a versenyképes fizetés a legdominánsabb szempont munkahelyük megválasztásakor és részben a social media segítségével keresnek állást.