A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
Elmentve itt :
Szerző: | Mihu Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Józsa Prof. Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Közösségi média Marketingkommunikáció Kisvállalkozás Mikrovállalkozás Primer kutatás Mélyinterjú |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/18947 |
Hasonló tételek
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Online marketing eszközök helye és szerepe a magyar mikro- és kisvállalkozások életében
: Laczkó Eszter Anett
: Laczkó Eszter Anett
A mikro- és kisvállalkozások döntéshozatalának vizsgálata - Milyen szerepet kap az egyszerűsített éves beszámoló a mikro- és kisvállalkozások életében?
: Kótai Anasztázia Gézovna
: Kótai Anasztázia Gézovna
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
Mikro- és kisvállalkozások hitelezése
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
A közösségi média, mint vállalati eszköz
: Magi Rebeka Jusztina
: Magi Rebeka Jusztina
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Mikro- és kisvállalkozások tipikus hibái
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A mikro- és kisvállalkozások megszűnésének okai
: Kajzler-Sznopka Szilvia
: Kajzler-Sznopka Szilvia
A mikro- és kisvállalkozások kapcsolata a bankkal
: Deli Dániel Zoltán
: Deli Dániel Zoltán
Hazai mikro- és kisvállalkozások lehetőségei a gyakorlatban
: Máriássy-Fülöp Emese
: Máriássy-Fülöp Emese
A budapesti mikro- és kisvállalkozások társadalmi felelősségvállalásának sajátosságai
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
Mikro- és Kisvállalkozások fejlődési lehetősége Komárom-Esztergom Megyében
: Herceg Nikoletta
: Herceg Nikoletta
A közösségi média, mint a Formula 1 szurkoló központú átalakulásának eszköze
: Vislovszki Eszter
: Vislovszki Eszter
A FoMO és a közösségi média vizsgálata a budapesti elektronikus zenei szcénában
: Faragó Tímea
: Faragó Tímea
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
Az egészséges életmód megjelenése a mikro-, és kisvállalkozások online környezetében
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
: Karczub Gyula
: Karczub Gyula
Mikro- és kisvállalkozások kamattámogatása, és a program tapasztalatai a ZMVA-nál
: Vatics László
: Vatics László
A mikro- és kisvállalkozások finanszírozási lehetőségei és sajátosságai a hazai gyakorlatban
: Oláh Norbert
: Oláh Norbert
A mikro-, és kisvállalkozások adóterheinek bemutatása, különös tekintettel a társasági adóra
: Tarr Veronika
: Tarr Veronika
A mezőgazdasági mikro- és kisvállalkozások finanszírozásának magyarországi sajátosságai és fejlesztési lehetőségei
: Bencze Szilvia
: Bencze Szilvia
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
Közösségi média, a divatipar marketingkommunikációs eszközeinek vonatkozásában
: Schindl Gabriella Éva
: Schindl Gabriella Éva
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
: Dudás Dávid
: Dudás Dávid
A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
Marketingstratégia és kommunikációs lehetőségek bemutatása a hazai kisvállalkozások életében
: Bendik Vivien
: Bendik Vivien
Sportmarketing a magyar közösségi média térben - Egészséges életmódot hirdető fitnesz mikro-influencerek Magyarországon
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
A költséggazdálkodás és kontrolling rendszerek szerepe egy mikro vállalkozás életében
: Laky Pálma Abigél
: Laky Pálma Abigél
A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
: Gyöngyösi Diána
: Gyöngyösi Diána
Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
Hasonló tételek
-
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián -
Online marketing eszközök helye és szerepe a magyar mikro- és kisvállalkozások életében
: Laczkó Eszter Anett -
A mikro- és kisvállalkozások döntéshozatalának vizsgálata - Milyen szerepet kap az egyszerűsített éves beszámoló a mikro- és kisvállalkozások életében?
: Kótai Anasztázia Gézovna -
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina -
Mikro- és kisvállalkozások hitelezése
: Nagy Adrienn